Na postavljeni ponton u Resniku za sad pristaju tek brodovi koji sudjeluju u radovima, ali prema očekivanjima investitora, uskoro će tu biti pristanište za hidroavione.
"Sretni smo što možemo najaviti da ćemo za dva tjedna imati prve letove ovdje iz Resnika prema Jelsi na Hvaru", rekao je Klaus Dieter Martin, direktor European Coastal Airlinesa.
Sljedeće dvije luke su Pula i Rab za koje imaju dozvole, no plan je razgranati mrežu luka za hidroavine i na ostale otoke i obalne gradove.
"U prve dvije do tri godine planiramo uložiti 30 milijuna eura. Ali tu ima još potencijala pa sljedećih pet godina možemo očekivati i veća ulaganja u infrastrukturu. Već sad imamo zaposleno 46-ero ljudi, a još nismo ni poletjeli", optimističan je Martin.
Putnicima koji stižu u splitsku zračnu luku putovanje do otoka može se otegnuti. Treba stići do Splita, a zatim tek trajektom ili katamaranom do odredišta. Letjeti hidroavionima, bez obzira na cijenu, prihvatljivo im je.
A što se tiče cijena, promotivna cijena leta do Jelse bit će 99, a kasnije 199 kuna. No do udaljenijih odredišta cijene će ipak biti više. Prvi hidroavnioni su spremni.
"Ove ćemo godine imati četiri aviona, dva veća s 19 sjedala i dva manja. Planiramo ih kupiti još 4 do 5, ali sve će ovisiti o dozvolama za koncesije", otkrio je Martin svoje planove.
Razgranata mreža hidroaviona po Jadranskoj obali čak do Italije za sada je tek u planovima. Razvoj potpune nove infrastukture, zapošljavanje stotina ljudi i velika ulaganja čine se daleko, barem dok prvi hidroavion ne poleti.