Aplikacija za digitalnu kupnju karata Moj ZET predstavljena je u ponedjeljak kao dio unaprjeđenja usluge javnog prijevoza u Zagrebu, a njome je moguće kupiti karte za sve ZET-ove linije, kao i nadoplatiti pokaze, istaknuo je direktor te tvrtke Marko Bogdanović.
“Ovo je svojevrsno virtualno prodajno mjesto ZET-a dostupno korisnicima 24 sata dnevno”, rekao je Bogdanović na konferenciji za novinare.
'Ovo će biti vrlo interesantna usluga'
Od danas dostupna nova aplikacija Moj ZET, uz kupnju karata za sve linije ZET-a omogućuje i nadoplatu mjesečne i godišnje karte, dodao je, istaknuvši da se uslugama javnog gradskog prijevoza u Zagrebu koristi 800 tisuća osoba dnevno.
“Svjesni smo da će ovo biti vrlo interesantna usluga, pogotovo mlađim korisnicima, međutim, vjerujem da će i ostale skupine naći interes za ove usluge”, rekao je Bogdanović.
Uskoro ugovor za novih 20 tramvaja
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je nastavak modernizacije ZET-a, istaknuvši da vjeruje kako će ovog tjedna biti gotova javna nabava za 20 novih tramvaja.
“Uskoro očekujemo i potpisivanje ugovora i narudžbu kako bismo nakon 20 godina prvi put mogli proširiti vozni park tramvaja”, rekao je Tomašević.
Karta se kupuje skeniranjem QR koda
Gradonačelnik je novinarima demonstrirao kupnju karata putem mobitela. Karta se kupuje tako da se na uređajima u tramvaju odabere željena opcija, a potom se putem aplikacije skenira QR kod.
Aplikacija je dostupna u Play Storeu pod nazivom “ZET”, dok će za korisnike iPhonea pod nazivom “Moj ZET” biti dostupna do kraja dana ili sutra.
Što se tiče pokaza, već postojeći korisnici ga mogu nadoplatiti uz prethodnu online registraciju, dok će oni kojima se pokaz izdaje prvi put, ipak morati registrirati u nekim od ZET-ovih poslovnica.