'NEKIM UČENICIMA I NASTAVNICIMA RADNI DAN JE TRAJAO 15 SATI'; Jokić nezadovoljan online nastavom: / 'Bit će psiholoških i fizičkih posljedica'

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

'Posljedice takvog obrazovanja nisu samo te da postoje rupe u znanju, posljedice su i psihološke i fizičke. Po meni bi najbolje rješenje bilo nastava bila uživo'

14.1.2021.
12:11
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs izjavio da će nastava u osnovnim i srednjim školama početi 18. siječnja, s tim da će se za učenike nižih razreda osnovnih škola kao i za četvrte razrede srednjih škola održavati u školi, a za ostale online, Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvenih istraživanja, rekao je za N1 da je takvo rješenje u redu isključivo kao kratkotrajno.

"Naime, ako bi ovakvo stanje bilo dugotrajno mislim da bi posljedice po mlade ljude i djecu, po roditelje, obrazovne radnike, bile dugoročno štetne. Ako promotrite generacije u školi, one se nalaze u drugoj godini svojeg obrazovanja koje nije optimalno. Posljedice takvog obrazovanja nisu samo te da postoje rupe u znanju, posljedice su i psihološke i fizičke. Po meni bi najbolje rješenje bilo nastava bila uživo. Mislim da su škola i obrazovanje važno za osobni i socijalni razvoj mladih ljudi”, rekao je Jokić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SVI UČENICI VRAĆAJU SE U ŠKOLE: /

U Zagrebu prvi dan nastave počinje vježbama evakuacije

Image
SVI UČENICI VRAĆAJU SE U ŠKOLE: /

U Zagrebu prvi dan nastave počinje vježbama evakuacije

Radni dan trajao i 15 sati?

Jokić tvrdi da u ovoj situaciji opterećenje roditelja tijekom online nastave nije toliko važno koliko je važna dobrobit djece. “Nije toliko važno opterećenje roditelja nego dobrobit djece i mladih. Dobrobiti ukazuje na to da je škola uživo višestruko korisna i bolja od online škole, što znači da online školu treba odbaciti.”

Govoreći o online nastavi, Jokić je kritizirao ministarstvo znanosti i obrazovanja. “Treba uputiti kritiku ministarstvu znanosti i obrazovanja jer od prošle godine nije učinilo dovoljno da učini online nastavu učinkovitom, dobrom i adekvatnom zamjenom učioničkoj nastavi. Iskustvo proljeća 2020. godine i te godine ukazuje na to da je za neke radni u online nastavi trajao jedan klik, samo tu sam, dok je za neke nastavnike i još veći broj djece trajao po 15 sati”, rekao je Jokić i dodao da je potrebno ravnomjerno rasporediti i strukturirati radni dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo