Koji modeli Toyote se povlače u Hrvatskoj?

Toyota Motor Europe objavila je popis 8 modela koji se prodaju u Europi, a na koje se odnosi opoziv kojim je u svijetu zahvaćeno više milijuna proizvedenih automobila.

29.1.2010.
21:53
VOYO logo

Nakon što je obznanjena lista Toyoti koje se povlače u SAD-u, a riječ je o 3,4 milijuna vozila samo na tom tržištu, objavljen je i popis vozila koja se na Starom kontinentu prodaju posljednjih pet godina, a koja bi mogla imati grešku na sklopu papučice gasa.

To su: AYGO (veljača 2005 - kolovoz 2009) IQ (studeni 2008 - studeni 2009) Yaris (studeni 2005 – rujan 2009) Auris (listopad 2006 – 5. siječanj 2010) Corolla (listopad 2006 - prosinac 2009) Verso (veljača 2009 – 5. siječanj 2010) Avensis (studeni 2008 - prosinac 2009) RAV4 (studeni 2005 - studeni 2009) Točan broj vozila čiji vlasnici će dobiti poziv u servise se još uvijek istražuje, ali u Toyoti predviđaju kako bi mogao dosegnuti i 2,8 milijuna. U Europi ovim opozivom nije zahvaćen niti jedan drugi model Toyote, te niti jedan Lexusov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe Tadashi Arashima komentirajući ovaj udarac ugledu marke rekao je kako je politika Toyote staviti svoje klijente na prvo mjesto u svim okolnostima.

"Razumijemo kako trenutna situacija stvara zabrinutost, i mi zbog toga duboko žalimo. Također bismo željeli uvjeriti kupce kako se potencijalni problem gasom pojavljuje samo u vrlo rijetkim slučajevima. Ova akcija je preventivna mjera s ciljem da vozačima naših automobila zajamči najviše sigurnosne standarde! ", dodao je. Problem se prvo javio jesenas kad je u SAD-u napravljen opoziv zbog navodnog zaglavljivanja papučice gasa ispod tepiha na podu automobila. No, zabrinutost je nastala kad se u nekim slučajevim to događalo i u automobilima bez tepiha. Papučica gasa bi ili ostala zaglavljena u pritisnutom položaju ili bi se jako polako vraćala. Kako nam kažu u Toyoti, pronađen je uzrok, a time i rješenje problema, te se trenutno provodi konačna procjena i utvrđivanje protokola samog opoziva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Toyota Motor Europe još uvijek provjerava serije vozila koje mogu imati problem, zatim će ga proslijediti lokalnim uvoznicima, koji će dalje preuzeti svu brigu o klijentu.

Toyotin PR manager za Hrvatsku, Marko Benvin, kazao nam je kako razloga za strah nema jer je do sada u Europi zabilježeno svega nekoliko slučajeva ove greške. No, kako bi se otklonile sve sumnje, čim od Toyota Motor Europea dobiju popis vozila i njihove brojeve šasija, vlasnicima vozila uključenih u opoziv, poslat će pismeni poziv da automobil dovedu u servis kako bi se zamijenio problematični dio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201001290489006

arti-201001280309006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo