Kako prenosi Index Grad Zagreb objavio je osobne podatke svih koji su prijavili štetu od nevremena putem njihovog web obrasca za prijavu štete nakon jakog nevremena.
"Prilikom pregleda statusa prijavljene štete nastale 19.7. u oluji za grad Zagreb, naišla sam na ogromnu grešku u sustavu prijava. Naime prilikom pregleda, upisujete svoj OIB te vam se potom otvara vaša prijava i njen status. No, ako osvježite stranicu, otvara se cijela baza svih prijava koje je Grad Zagreb zaprimio. Baza koju možete listati i tamo su dostupne cijele prijave sa svim osobnim podacima, uključujući ime, mail, OIB, broj telefona, adrese a i fotografije oštećene imovine", upozorila je jedna čitateljica Indexa.
Iz Grada Zagreba su privremeno obustavili sporni modul stranice. Kazali su i kako je, sukladno zakonu, u tijeku prijava povjereniku za zaštitu osobnih podataka.
"Na jednom od više modula sustava za prijavu štete nastale uslijed nevremena u srpnju pronađen je propust, konkretno na web stranici za provjeru statusa. Sukladno zakonu, u postupku je prijava povjereniku za zaštitu osobnih podataka i navedeni modul je privremeno ugašen", poručili su iz Grada.
Naveli su i kako građani do daljnjega mogu provjeriti status svoje prijave.
"U međuvremenu, status svoje prijave građani mogu provjeriti na brojeve telefona: 091/162-2037, 091/162-2035 i 091/162-2030, 091/162-2005, 091/162-2013, radnim danom od 8:00 sati do 20_00 sati. Ostatak sustava za prijavu štete funkcionira uredno i dostupan je građanima", navode iz Grada.
Podsjetimo, zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević ranije je objavio najnoviju statistiku, ali i obrasce za provjeru podataka. "Do danas smo od građana zaprimili 4.203 prijave štete od olujnih nevremena u Zagrebu, a gradski timovi su dosad obišli oko tisuću prijavljenih lokacija.
GSKG je do danas zaprimio 830 prijava štete na višestambenim zgradama kojima upravlja. Od toga se 538 odnosi na štete na krovištima – interventno je sanirano njih ukupno 421, a u radu je preostalih 117.
Sljedeći korak za višestambene zgrade je prikupljanje ponuda za trajne obnove koje putem predstavnika stanara provode upravitelji zgrada, na trošak osiguravatelja. Prije nego izvođači krenu u trajne obnove, nužno je da suvlasnici daju suglasnost na radove i troškovnik.
Što se tiče naknade šteta, da bi Grad proglasio elementarnu nepogodu šteta bi morala biti 20% osnovnih prihoda gradskog proračuna, odnosno 156 milijuna eura, a i naknade koje bi se mogle isplatiti po tom modelu bi bile male. Zato smo s Vladom razgovarali o modelu koji će omogućiti znatnija financijska sredstva koja bi dobili građani.
Grad Zagreb će iz proračuna definitivno izdvojiti znatna financijska sredstva – nekoliko puta veća od 42 milijuna kuna koliko je bilo izdvojeno za pomoć građanima za sanacije nakon potresa".
POGLEDAJTE VIDEO: Banožićev 'najpopularniji portal' danas je platforma sa seks igračkama. Ovo su još neki biseri ministrova priručnika