UOČI VAŽNOG SAJMA /

Ministrica Brnjac otkrila glavni adut hrvatskog turizma: 'Apeliram na sve da vode računa o jednoj stvari'

Image
Foto: RTL / Screenshot

RTL-ova reporterka Ida Hamer uživo se javila iz Berlina gdje je razgovarala s ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac uoči jednog od najvećih svjetskih turističkih sajmova na kojem će se predstaviti i Hrvatska

4.3.2024.
16:41
RTL / Screenshot
VOYO logo

"Njemačka za hrvatski turizam predstavlja najvažnije emitivno tržište - ukupno u našoj zemlji ostvaruju više od 20 posto noćenja" - poruka je to iz Berlina gdje je održan susret hrvatske turističke delegacije i Njemačke udruge turizma. Nakon sastanaka zaključak je kako se i ove godine očekuju dobri rezultati jer je velika potražnja za paketima aranžmana za hrvatske destinacije. U utorak u Berlinu počinje jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova, a Hrvatska će biti jedna od 160 zemalja koje će se na njemu predstavljati.

"Nijemci nisu vezani samo za sunce i more, oni žele otkrivati nove destinacije, žele saznati nešto novo o našoj kulturnoj i povijesnoj baštini, enogastronomiji i to je sve što ćemo u promociji s njemačkim i ostalim tržištima komunicirati u budućnosti", poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik Odbora za inozemni turizam DRV-a Oliver Zahn poručio je da će Nijemci, ove i idućih godina, morati više izdvajati za odmor. A kada više troše, dodaje, očekuju i veću kvalitetu. "Ulaganje u kvalitetu i vrstu proizvoda kao što su kulturni turizam, prirodni turizam, gastronomski proizvod, to bi bila savršena prilika da Hrvatska ostane jednako atraktivna na tržištu kao što je do sad i bila", istaknuo je.

RTL-ova reporterka Ida Hamer uživo se javila iz Berlina gdje razgovara s ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
hoteli puni /

Turisti već nahrlili u Hrvatsku. Par iz Meksika oduševljen: 'Jedna stvar nam se ne sviđa kod drugih'

Image
hoteli puni /

Turisti već nahrlili u Hrvatsku. Par iz Meksika oduševljen: 'Jedna stvar nam se ne sviđa kod drugih'

'Apeliram na sve da vode računa o cijeni i kvaliteti'

Koji je glavni adut kojim će se Hrvatska predstaviti na sajmu?
"Njemačko tržište nam je izuzetno važno, rekla bih čak i najvažnije zbog preko tri milijuna dolazaka i 24 milijuna dolazaka pa je važno pojaviti se na sajmu u Münchenu i ovom u Berlinu. Prezentirat će se kulturne ljepote Hrvatske, prirodne ljepote i aktivnosti u prirodi te gastronomija koja je važan segment naše turističke ponude".

Kako privući Nijemce s obzirom na povećanje cijena kod nas?
"Ono što smo i danas na sastanku s Udrugom njemačkog turizma razgovarali jest da oni žele kvalitetu, odnosno važan je omjer kvalitete i cijene. Apeliram na sve da vode računa ove godine kad će slagati cjenovnu politiku i kakav im je omjer cijene i kvalitete. I danas smo na sastanku spomenuli da je prošle godine bilo oko 400 milijuna eura ulaganja u naše hotele i kampove. Imamo preko 50 posto hotela i kampova s četiri ili pet zvjezdica, ali svakako će oni (turisti, op.a.) voditi računa o tome koliki je taj omjer".

Dakle, s napuhavanjem cijena se treba prestati i treba biti umjeren. Što onda s Hrvatima, kako da oni ostanu ljetovati u svojoj zemlji s obzirom na njihov životni standard i cijene na našoj obali?
"Hrvati su (po brojnosti, op.a.) na drugom mjestu, odmah iza njemačkih turista, odnosno ispred turista iz primjerice Slovenije ili Austrije. To pokazuje da naši građani vole našu obalu, ali i da vole kontinent što nam govore brojke ne samo za vrijeme špice sezone, već i u pred i posezoni. Zato smo i pokrenuli promotivne kampanje 'Doživi domaće' i 'Istraži ruralnu Hrvatsku'. No, još jednom apeliram na sve da buru racionalni kod slaganja cijena ove godine i da vođe računa o kvaliteti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo