''Pitao sam ga preko Skypea koliko mu je zanimljivo da napravimo tražilicu za ljude i hoće li raditi sa mnom. Nije prošlo ni pet sekundi i pristao je. Zbog posla se Alex iz Grčke preselio u Osijek'', rekao je poduzetni 20-godišnjak Marko Pavlović, koji je osmislio rješenje za profesionalce, male i velike tvrtke kako bi lakše upravljale društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera... Na taj način tvrtkama omogućavaju da više toga saznaju o korisnicima usluga.
''Jednu modnu agenciju zanimalo je kakve djevojke ljudi više vole, plavuše ili brinete. Upotrebom našeg alata saznali smo da 80 posto ljudi više voli vidjeti plavokosu djevojku. Od tada agencija kreacije pokazuje samo na plavušama, što joj je povećalo prodaju za 20 posto'', tumači Marko.
Na njihovoj listi čekanja već je 300 klijenata, koji čekaju na testiranje njihove probne verzije.
Njegovoj tvrtki Anctu, koja je naziv dobila po algoritmu slova koja ništa ne znače, ali prema istraživanju slove za najgoru kombinaciju slova, stigla je investicija takozvanih poslovnih anđela vrijedna 50.000 dolara, piše Večernji list.
''Za dva tjedna planiramo izići na tržište s tražilicom i učiniti je dostupnom svima. Za sada nas je dosta, ali ćemo morati zaposliti još ljudi'', kaže Marko. S njim se slaže i Grk Alexander, koji smatra da je Osijek vrlo dobra sredina za širenje IT industrije.