Popis poznatih tvrtki koje bi mogle nestati u 2014.

Na kraju 2013. godine 24/7 Wall Street objavio svoj popis tvrtki za koje su ocijenili da nemaju budućnosti i da bi se mogle potpuno ugasiti sljedeće godine.

31.12.2013.
17:48
VOYO logo

U nastavku "crna lista" 24/7 Wall Streeta .

Penney Prognoze za nestajanje ove odjevne modne marke su izvjesnije poslije velikih gubitaka koje je kompanija pretrpjela u zadnjih nekoliko godina zbog prevelike konkurencije na tržištu. Pala je prodaja, ali i dionice ove kompanije i to za više od 50 posto na godišnjoj razini, prenosi B92.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Olympus Pored lidera na tržištu kao što su Canon, Nikon i Sony, nitko više ne želi biti u industriji digitalnih kamera i aparata. Olympus drži svega sedam posto tržišnog udjela. Prodaja je znatno lošija od onog što se planiralo, a očekuje se i daljnji pad prodaje.

Glavni razlog za pad prodaje je pojavljivanje smart telefona sa čipovima i objektivima koji prikazuju slike visoke kvalitete – kao alternativu digitalnim fotoaparatima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Martha Stewart living magazin Izdavački dio ove kompanije u prošloj godini je zabilježio gubitak od 62 milijuna dolara, a u trećem kvartalu ove godine od 27,6 milijuna dolara. Glavni problem kod vodećeg časopisa ove kompanije je strmoglav pad zarade od reklama.

LivingSocial Najavljeno je da će ovaj site grupne kupovine biti prodan nekoj većoj kompaniji ili likvidiran dio po dio do proljeća 2014. godine. 'Ubila' da je velika konkurencija, a posebno Groupon i eBay koje imaju veliku bazu klijenata i značajne količine podataka o svojim korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mitsubishi motors Iako nikada nije imao prisutnost u SAD-u, ovaj japanski proizvođač automobila je imao nešto uspjeha s modelima Lancer i Eclipse. Međutim, Mitsubishi će uskoro izaći s američkog tržišta baš kao što je i njegov japanski konkurent, američki Suzuki Motor Corp. prošle godine. Prodaja je značajno pala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo