KAKO JE 16-GODIŠNJA DJEVOJČICA POKRENULA VLASTITI BIZNIS: / 'Bilo mi je teško slušati što govore moja mlađa sestra i njeni prijatelji'

Image
Foto: Screanshoot YouTube

Juliette Brindak Black sa svega deset godina učinila je potez koji joj danas osigurava posao i dobru zaradu. Štoviše, pritom ispunjava njenu želju da drugima mijenja živote.

22.4.2017.
11:00
Screanshoot YouTube
VOYO logo

Juliette Brindak 28-godišnja je mlada žena koja danas vodi vlastiti biznis, a koji je pokrenula još kao 16-godišnja djevojčica. Riječ je o portalu gdje se djevojke "igraju, razmijenjuju i kreiraju ideje te uspoređuju iskustva" kroz igre, tekstove i puno toga više, opisuje Brindak navodeći kako sajt također nudi djevojkama da uđu u svijet modnog dizajna kao natjecateljice te pronađnu pripravništvo. "Naš glavni cilj je osigurati sigurno mjesto na internetu kako bismo osnažili djevojke tako da svhave da nisu same i da ne moraju odrasti prebrzo", kaže Brindak.

Priča start up-a Juliette Brindak počinje još dok je Brindak imala svega deset godina, s nekoliko njenih crteža koje je narisala dok se s obiteljskog odmora vraćala kući. Na crtežima je njena tada petogodišnja sestra i njene prijateljice koje je nazvala "cool djevojčicama". Ti su crteži bili njena inspiracija za posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DVOJICA STUDENATA POKRENULA VLASTITI BIZNIS: /

'Ne sjedimo i ne čekamo da nam roditelji daju džeparac'

Image
DVOJICA STUDENATA POKRENULA VLASTITI BIZNIS: /

'Ne sjedimo i ne čekamo da nam roditelji daju džeparac'

Odličan potez majke

Naime, majka Hermine sačuvala je te crteže i prezentirala ih u prirodnoj veličini za Olivijin osmi rođendan. "Bilo je teško gledati moju osmogodišnju sestru na njenoj rođendanskoj zabavi kako priča o debljini i gledati njene prijatelje kako se brinu oko toga hoće li pojesti kolač", opisuje Brindak dodajući kako ju je to motiviralo da iskoristi popularnost interneta i lansira portal za djevojčice od 8 do 14 godina. Njeni roditelji bili su suosnivači, majka se pobrinula za dizajn, a otac Paul joj je svojom tvrtkom pružio potporu.

Tri godine kasnije portal The Miss O and Friends je u potpunosti funkcionirao i bio spreman za tržište. Bilo je to u travnju 2005. kada je Brindak napunila 16 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isprva je zarađivala samo na reklamama, a onda je 2008. Procter & Gamble uložio u tvrtku koja je bila prcjenjena na 15 milijuna dolara. Do 2011. imala je tri milijuna posjetitelja i po Alexi bila treći po snazi portal za djevojčice u Sjedinjenim Državama.

Portal nije danas vezan uz društvene mreže jer strogo štiti privatnost svojih korisnika - djece.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Godine 2012. zbog velike zainteresiranosti majki, Brindak je "lansirala" i blog "Mame i djevojčice" na kojem govori o roditeljstvu, hrani, zadrvlju i modi za majke i djevojčice. "Reakcije su takve da mi se čini da im mijenjam živote što je ono što sam oduvijek željela činiti", opisuje Brindak.

Prvi veliki krah

No, nisu sve njene ideje sjajno prošle. Godinu dana nakon pokretanja bloga Brindak je odlučila nadograditi temeljni softver, odnosno sustav za upravljanje sadržajem. Potom je odlučila prijeći na WordPress.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, nadogradnja nije prošla u najmanju ruku rečeno - baš najbolje. Broj posjetitelja portala pao je za dvije trećine, s tri milijuna na svega milijun. "Željeli smo nadograditi portal kako bi bio bolji, no čini mi se da smo napravili odjednom previše promjena za korisnike. Znali smo da će za sve to trebati dosta novca i vremena i da ćemo pomaknuti krajnje rokove, no nismo znali koliko će u stvari sve trajati", priča za Thestoryexchange Brindak čija je nadogradnja trajala pune dvije godine i za nju bila bolna lekcija.

"Bila sam frustrirana, ali sam se nadala da će se to opet promijeniti", kaže danas dodajući kako je iz tog iskustva naučla kako mora pravilno vrednovati vrijeme, ali i da s novim idejama može izgubiti dio klijenata. Vjeruje da je na kraju učinila ono što će dugoročno dati dobar rezultat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč svemu ipak hrabro korača dalje. Ne boji se noviteta i dalje i uvodi i nada se pozitivnim odjecima i rezultatima.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo