'Interliber' okupio rekordan broj posjetitelja

33. međunarodni sajam knjiga i učila - Interliber, na kojemu je tijekom pet sajamskih dana u 5. i 6.

15.11.2010.
11:43
VOYO logo

Voditelj projekta Zoran Ušurić izjavio je kako je zadovoljan organizacijom i održavanjem ovogodišnjeg Interlibera. "Ponuda knjiga ove godine bila je izuzetna", rekao je Ušurić koji procjenjuje da je međunarodni sajam knjiga i učila, Interliber, posjetilo oko 100 tisuća ljudi.

Na Interliberu svoje su knjige izlagali nakladnici iz Austrije, BiH, Irana, Njemačke, SAD-a, Srbije, Velike Britanije i Sjeverne Irske te Hrvatske. Veći hrvatski izdavači zadovoljni su prodajom knjiga na Sajmu, koji je i ove godine, uz besplatan ulaz, nudio sniženja i veća od 80 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, održane su brojne prezentacije knjiga, nastupi pisaca i nakladnika te niz stručnih i popratnih događanja.

Prodavači na štandu izdavačke kuće "Profil" prodaju ocjenjuju sjajnom, a među najbolje prodavanim naslovima izdvajaju svjetski bestseler "Puhač stakla s Murana" Marine Fiorato, koja je prodana do posljednjeg primjerka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također odlično su se prodavali knjigu "Otok" Victore Hislop, djela Irkinje Cecilie Ahern i ostale knjige koja su se nudile po popularnim cijenama od 39 kuna. Izdvajaju i nagrađivani "Hotel Zagorje" Ivane Simić Bodrožić te "SMS eseje" Viktora Žmegača.

Prodajom su zadovoljni i u V.B.Z.-u te u izdavačkoj kući "Ljevak" čiji prodavači procjenjuju da je ove godine prodano duplo više knjiga nego lani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Školska knjiga je također nudila sniženja i do 60 posto, prodaja je bolja nego 2009., a među traženijim naslovima izdvajaju novi "Hrvatski pravopis" Babić-Moguš.

Prodajom je išla i na štandu "Znanja" a među "hit" knjigama koje su se najbolje prodavale izdvajaju "Sofijin svijet", "Crvendać" Jo Nesboa te "Jedan dan" Davida Nichollsa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201011100596006 arti-201011100034006 arti-201011080406006

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike

Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike

Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona