Hrvatski dizajneri briljirali na Magdaleni

Svečanom dodjelom nagrada autorima najboljih radova na 12. međunarodnom festivalu kreativnih i vizualnih komunikacija Magdalena festivla je službeno zatvoren.

20.5.2010.
16:14
VOYO logo

Natječaj za najbolje radove i ove godine je potvrdio Magdalenu kao jednu od najznačajnijih strukovnih manifestacija u regiji, piše Pogledaj.to.

Najviše prijavljenih radova očekivano je pristiglo iz republika bivše države, pri čemu su prednjačile Hrvatska s čak 244 uvrštena rada, domaćin festivala Slovenija sa 127 radova te Bosna i Hercegovina s 89 uvrštenih radova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Valja istaknuti kako je, baš kao i prošle godine, najviše nagrada festivala otišlo u ruke hrvatskih studenata, zagrebačkog Studija dizajna, kao i studentima Odsjeka za Dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu.

Cjelovit popis nagrađenih može se pronaći na web stranicama festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četrnaest je stalnih kategorija natječaja, a gotovo svake godine pojavi se i neka nova.

Unutar spomenutih 14 kategorija međunarodni žiri dodjeljuje prvu i drugu nagradu, Golden Bra i Silver Bra, a među prvonagrađenima bira se i rad za nagradu Magdalena – glavnu nagradu festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ove se godine u tri kategorije Creative briefs od natjecatelja tražilo da dizajniraju novi vizualni identitet Umetnostne galerije Maribor, osmisle novu liniju odjeće za Orto kolekciju sezone jesen/zima 2010. te da kreiraju glazbeni spot za novi singl Dubioze Kolektiva.

Međunarodni žiri djelovao je u sastavu Mel Woods (Velika Britanija, predsjednica žirija), Damjan Stanković (Srbija), Fehim Hadžimuhamedović (BiH), Silvana Catazine (Španjolska) i Cille Veerasawmy (Danska).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavnu nagradu Magdalena stručni žiri je dodijelio Katarini Zlatec, studentici Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, za njen vrlo upečatljiv i inspirativan rad DKSB Catalog (Danas Kupi, Sutra Baci), koji je dobio i prvu nagradu u kategoriji Best Spoof Communication.

Nagradu u kategoriji Best design osvojila je Katarinina kolegica Petra Milički za svoj rad Fashionist Magazine, nastao u sličnom žanru oblikovanja prodajnih časopisa/kataloga; s tim da se u ovom slučaju pretpostavlja snažnija interakcija čitatelja s katalogom, budući da Fashionist Magazine pruža mogućnost izrezivanja novih modnih dodataka sa stranica časopisa na licu mjesta!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu je i rad Choose Your Way Kristine Ivančić i Dragane Ileš, također studentica zagrebačkog Studija dizajna, koje su njime osvojile nagradu u jednoj od spomenutih kategorija Creative briefs, izrade novog vizualnog identiteta Umetnostne Galerije Maribor, prenosi Pogledaj.to.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike

Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike

Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona