Ne dajte djeci u ruke motocikle!

Za liječnike i medicinske sestre na Hitnom kirurškom prijamu KBC-a Split motocikli su vozila smrti.

4.6.2011.
11:03
VOYO logo

Prije dvije i pol godine na splitskim Mejama zbog prebrze je vožnje skuterom poginuo 16,5-godišnjak, a posljednjih tjedana na okolnim ulicama stradala su dvojica mladića na motociklima. Tenisač Luka Birčić poginuo je vozeći neregistriranu yamahu na sjevernom izlazu iz Tunela Marjan, nakon čega je iz policije priopćeno da nije nosio kacigu, dok je Tomislav Vrgoč preminuo u bolnici od posljedica automobilske nesreće na Zvončacu.

Cijela priča dobila je dodatni kontekst kada se zna da su obojica bila dio istog kruga prijatelja i ljubitelja vožnje sa splitskih Meja, te da je još jedno “dite s Meja”, nogometni reprezentativac Drago Gabrić, koji je nedugo potom jedva preživio slijetanje s autoceste svojim BMW-om, tada nosio nalaze o ozljedama glave svojega prijatelja Vrgoča kako bi mu pokušao pomoći u kontaktu s poznatim neurokirurgom prof. dr. Josipom Paladinom, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li riječ o svojevrsnom usudu s Meja, teško je reći, ali na takvu pretpostavku navodi mnoštvo detalja.

Za liječnike i medicinske sestre na Hitnom kirurškom prijamu KBC-a Split motocikli su vozila smrti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Djelatnici na Kirurškom prijamu su, po tom pitanju, puno stroži od okoline. Evo, ja svojoj djeci sigurno neću dati da voze motore, a i prijateljima sam već dosadio upozoravajući ih kako je bolje da ih ne voze", ističe kirurg dr. Kanito Bilan.

Kaciga glavu čuva

Napominje kako svatko tko djetetu kupi motocikl mora biti svjestan da mu je dao spravu koja mu može skratiti život ili uzrokovati invaliditet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A da bi se umanjila mogućnost ozljeđivanja i stradavanja, bitno je nositi kacigu, ali i zaštitnu odjeću jer iskustva s Hitnoga kirurškog potvrđuju da oni koji imaju tu odjeću u pravilu prolaze s manjim ozljedama, poručuje dr. Bilan.

Motociklist Željan Rakela, koji je na dva kotača obišao gotovo cijeli svijet, iz osobnog iskustva ističe kako najveću pogrešku čine roditelji koji popuštaju pred pritiscima svoje djece, većinom mladića, i kupuju im motocikle velike snage. Prema njegovim riječima, roditelji moraju imati ključnu ulogu u obuzdavanju mladenačkih hormona koji se pokušavaju "ispucati" u vožnjama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201104200695006 arti-201105120275006 arti-201103250016006

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo