Iako su iz PU ličko-senjske nakon pronalaska tijela 1. ožujka u moru kod trajektnog pristaništa Žigljen najavljivali da će nakon provedene obdukcije izvijestiti javnost, priča se prekjučer naglo promijenila. Kada su novinari u utorak nazvali da pitaju je li obdukcija gotova, upućeni su na Županijsko državno odvjetništvo u Zadru.
Uzorci za analizu
"Da, nalaz obdukcije je došao, no još ne možemo donijeti konkretne zaključke. Postoje ozljede koje su mogle nastati ovako ili onako i moramo još poduzeti i poduzimamo dodatne radnje i izvide da to razjasnimo", kazao je za Slobodnu DalmacijuSlobodan Denona, glasnogovornik ŽDO-a Zadar.
Rodbina tražila novu obdukciju
Na pitanje je li utapanje uzrok smrti, odgovorio je da je "upravo to pitanje na koje ne može odgovoriti". Iako se nakon vijesti o njegovoj smrti pronijela priča o samoubojstvu u što, prema neslužbenim informacijama, vjeruju i u splitskoj policiji, njegova rodbina i prijatelji su uvjereni da to nije točno.
Zbog svojih je sumnji rodbina tražila novu obdukciju koja je obavljena u srijedu ujutro prije pokopa. Tad su uzeti i uzorci za toksikološku analizu.
"Željko ne bi nikad dignuo ruku na sebe!!! Molimo sve koji su se družili i kontaktirali s njim u posljednje vrijeme da se obrate policiji na broj 192 kako bi rekonstruirali što se točno dogodilo u četvrtak 21.2.2013.", napisao na Facebooku jedan od njegovih prijatelja.
Podsjetimo, Željko Domljanović je nestao u četvrtak 21. veljače oko 10 sati kad je na poslu kazao da se loše osjeća i da ide kući. Nakon izlaska iz zgrade u kojoj je radio, nitko ga više nije vidio, a mobitel mu je odmah zatim isključen. Potraga za njim trajala je devet dana, pregledan je cijeli Split i okolica te mnoga druga mjesta.
Njegovo tijelo je pronađeno nekoliko stotina kilometara dalje od Splita, u moru kod trajektnog pristaništa Žigljen na Pagu. Sugovornici splitskog lista tvrde da je njegova Škoda Fabia to jutro bila "na rezervi", a niti jedna benzinska crpka, barem koliko je poznato, nije imala zabilježeno na snimkama da je on točio gorivo niti je itko od djelatnika na crpkama u i oko Splita prepoznao Željka na lecima koje je tamo dijelila njegova rodbina i prijatelji tijekom potrage.
Kako je nemoguće da s praznim rezerovarom prijeđe udaljenost do Paga, pitanje je tko je i gdje točio benzin te čime ga je platio. Nadalje, postavlja se pitanje što bi Domljanović radio na Pagu? Činjenica jest da je na Pagu, kao djelatnik raznih osiguravajućih kuća u kojima je radio, bio nekoliko puta, no tog dana nikome nije najavio niti kazao da će ići na tako dalek put niti je s njegova mobitela zabilježen bilo kakav poziv prema Pagu.
Gdje je bio nekoliko dana
Kako doznaje Slobodna Dalmacija, prva obdukcija je utvrdila da je uzrok njegove smrti udarac u glavu, a ne utapanje te da je smrt nastupila pet do sedam dana prije pronalaska tijela. Drugih ozljeda po tijelu navodno nema.
S obzirom na to da se za Željkom tragalo 9 dana, postavlja se pitanje gdje je i s kim bio ta dva do četiri dana prije nego li je nastupila smrt? Kod njega je u automobilu pronađen mobitel s izvađenom baterijom, a obje SIM kartice su bile bačene u pepeljaru.
Navodno je u automobilu nađena i telefonska kartica za javnu govornicu. U trenutku kad je Škoda upala odnosno otklizala u more na dubinu od 10 metara na kojoj je pronađena, motor nije bio upaljen, a oba su prozora, i vozačko i suvozačko, bila otvorena.
Policija pretpostavlja da je pri padu automobila u more koje je pronađeno okrenuto na krov, Željko udario glavom u vjetrobransko staklo koje se razbilo. No, s obzirom na to da je područje oko trajektnog pristaništa ravno i da od mora do početka uspona ima oko 200-tinjak metara , teško je zamisliti da bi netko, pa makar odlučio sebi oduzeti život, sjedio zavezan sigurnosnim pojasom nekoliko minuta u ugašenom automobilu i čekao mirno i bez reakcije da vozilo s vrha ceste dobije ubrzanje i surva se u more.