'za' i 'protiv' referenduma /

Agresivna kampanja: Virtualni rat grupa i slika na Facebooku

Image
Foto: Facebook

U 21. stoljeću fronta borbe očito više nije ulica, nego se bitke vode virtualnim putem.

6.11.2013.
16:57
Facebook
VOYO logo

Agresivna kampanja na društvenim mrežama je već uzela maha. Facebook stranice Ja glasam PROTIV i Ja glasam ZA broje nove lajkove iz minute u minuti.

Stranica koja se protivi dikriminatornom karakteru referenduma ima gotovo 29.000 lajkova, dok je stranica Ja glasam ZA slijedi u stopu i ima 26.000 lajkova.

Osim stranica, aktivisti koji se protive ideji da u Ustav uđe kako je brak isključivo zajednica muškarca i žene osmislili su aplikaciju na Facebooku putem koje možete staviti riječ 'protiv' na svoju profilnu sliku. Otkad je kampanja pokrenuta, više od 19.000 korisnika/ica popularne društvene mreže već je pritisnulo like, a 14.000 osoba je preuzelo crvenu etiketu na svojoj profilnoj fotografiji. Isto su sada počeli raditi i oni koji smatraju kako brak može biti samo zajednica muškarca i žene.

Image



Uz to, na stranici Ja sam protiv možete se priključiti kampanju koja se zalaže za tolerantnije i ravnopravnije društvo te poslati im svoju fotografiju u znak potpore. U samo nekoliko dana, stiglo je više od 500 fotografija.

Na Facebooku se pojavila i grupa Zahtjev za Hrvatski sabor - referendumsko pitanje koju su pokrenuli građani i građanke i koji u svom pripćenju ističu: "Imajući u vidu da će se na referendumu odlučivati hoće li se tražena prava jedne manjine suspendirati putem Ustava RH i da mogući epilog vodi u smjeru tiranije većine, umjesto u smjeru jačanja demokracije i ljudskih prava, tražimo od Sabora da hitno uputi USUD-u tri pitanja:
1. Je li pravo na brak temeljno ljudsko pravo?
2. Ako jest, može li se provesti ovaj referendum?
3. Ako nije, iz čega proizlazi pravo pretpostavljene većine da instituciju braka između muškarca i žene, koja je zakonski definirana, dodatno zaštite Ustavom?"

Na Twitteru je kreiran i hešteg 'glasuj PROTIV'.

U 21. stoljeću fronta borbe očito više nije ulica, nego se bitke vode virtualnim putem. Budući da ne postoje nikakve kampanje o informiranju i educiranju građanstva o ovom referendumu, njegovim namjerama i posljedicama, očito će presudno biti koliko će se ljudi motivirati i angažirati preko medija i društvenih mreža. Nije bitan broj lajkova, bitno je tko će 1. prosinca izići na biralište i zaokružiti jednu od dvije opcije. Kako se radi o ljudskim pravima, o želji da se dodatno diskriminira i ovako marginalizirana društvena skupina, dužnost i odgovornost građana je izaći na ovaj referendum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo