Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Pa, bilo je i vrijeme

U reklami za uloške napokon je prikazano nešto dosad neviđeno: Ne biste vjerovali, ali radi se o – krvi

Čak 74 posto žena i muškaraca koji su sudjelovali u Bodyformovoj anketi reklo je kako žele realističniji prikaz menstruacije u reklamama (i mi im dodajemo svoj glas)

Dosad smo imale prilike viđati stvarno sulude reklame za tampone i uloške, a u svakoj od njih žene bi za vrijeme menstruacije bile prikazane kao najveselija, najbezbrižnija i najrasplesanija bića na svijetu. I naravno, obavezno bi nosile bijele hlače… Sigurno se sve sjećate te reklame? Nisam sigurna za koju je marku uložaka ta reklama točno bila, ali su djevojke uglavnom nosile bijele hlače, na njima nisu imale ni jedne mrlje, skakale su i trčale ulicom…

 

No, sva sreća da postoje i ljudi koji znaju kako funkcionira krvarenje za vrijeme menstruacije, pa je tako nova reklama za Bodyform uloške u priču uvela nešto potpuno novo i dosad neviđeno u reklamama za tampone i uloške… Krv! Wow!

Kakvo ugodno iznenađenje

Reklama počinje tako što netko izlijeva crvenu tekućinu na uložak. Nema nikakve plave tekućine, ni kapi, kunemo se. Zatim je prikazan muškarac koji (vjerojatno svojoj djevojci, mami, prijateljici) kupuje uloške bez da mu je zbog toga smrtno neugodno, a nakon toga je prikazana scena tuširanja, u kojoj vidimo žensku nogu kojom teče krv. Da, ne biste vjerovali, to se događa kad stojite u tušu za vrijeme krvarenja. Također, prikazana je i scena gaćica uprljanih krvlju.

Ova je reklama dio Bodyformove najnovije kampanje #bloodnormal, kojoj je cilj krv “izvesti iz mraka, na naše ekrane i u naše razgovore.” Jer, sad je savršeno (i krajnje) vrijeme da menstruacija, kao nešto potpuno prirodno, prestane biti jedan od većih svjetskih tabua i misterija.

U sklopu ove svoje kampanje, iz Bodyforma su anketirali i više od 10 tisuća žena i muškaraca te otkrili kako čak 74 posto njih želi “realističniji prikaz menstruacije u reklamama”, piše Mashable.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr