Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ništa komplicirano

Treba vam više energije? Probajte ovih šest savjeta

Često svakodnevno proživljavamo situacije koje uzrokuju stres, kradu nam energiju, a tome pridonosi i manjak sna, neredovita i nepravilna prehrana te problemi s cirkulacijom

Uzrok ovog zadnjeg u mnogo je slučajeva nizak krvni tlak koji doprinosi iscrpljenosti i ometa nas u vođenju aktivnog života.  Zapamtite i isprobajte ovih šest brzopoteznih savjeta i vidite hoćete li se osjećati bolje kroz par dana.

1.Stavite jastuk pod glavu

Kada legnete u krevet, stavite nekoliko jastuka pod glavu i potiljak kako prelazak iz ležećeg u stojeći položaj ne bi bio previše nagao. Na taj ćete način izbjeći vrtoglavicu.

2. Tuširanje završite hladnom vodom

tuširanje

Naizmjenično tuširanje toplom i hladnom vodom utječe na jačanje krvnih žila. Zbog brzih promjena temperature one se tada brzo šire i skupljaju pa se lakše prilagođavaju vanjskim utjecajima.

3. Jedite manje, a češće

Krvni tlak je najniži tokom prvog sata nakon jela. On pada zato što je probavnim organima potrebna krv da bi obavili svoju funkciju. Ovaj učinak je slabiji ako unosite manje porcije hrane.

4. Izbjegavajte alkohol

Alkohol ima više negativnih djelovanja: potiče izbacivanje tekućina iz organizma, ometa rad centra za ravnotežu u mozgu i usporava rad srca. Negativno utječe na živce koji su odgovorni za sužavanje krvnih žila. Izbacite ga!

5. Slano je dozvoljeno

thinkstockphotos-488943669

Kuhinjska sol vezuje tekućinu u organizmu, čime se krvni tlak blago podiže. Jači doručak i slana jela, recimo gulaši, doprinijet će da se osjećate bolje. Za hitne slučajeve u hladnjaku uvijek imajte staklenku maslina jer su slane i brzo povisuju tlak.

6. Krećite se

Svaki pokret doprinosi povećanju krvnog tlaka. Popnite se uz stepenice umjesto da se vozite liftom, vozite se na posao biciklom, a ne automobilom.

 

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr