Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Brza hrana je fina, ali...

Povećani kolesterol je veliki problem današnjice, ali može mu se stati na kraj upravo uz ovih 9 navika

Pobijedite lijenost jer će vam se isplatiti

Kolesterol je zapravo alkohol koji je potreban za normalno funkcioniranje organizma, ali prevelike količine mogu zakrčiti naše krvne žile i dovesti do niza komplikacija. Ništa što je previše nije dobro, zato pripazite na sljedeće:

1. Smanjite unos zasićenih masti

Teška i masna hrana pospješuju hvatanje kolesterola na stijenkama krvih žila. Izbjegavajte trans-masne kiseline koje se nalaze u prerađenoj i prženoj hrani, suhomesnatim proizvodima, pekarskim proizvodima, raznim margarinima i grickalicama.

2. Jedite nemasno meso

Ribu, juneće meso, govedinu, teletinu, kuhanu janjetinu i meso divljači.

3. Pijte isključivo mlijeko sa niskim udijelom masti

Ovo vrijedi za sve mliječne proizvode.

4. Alkohol konzumirajte u umjerenim količinama

Ne preporučuje se više od dve čaše alkohola dnevno i to najbolje vina ili piva.

5. Redovito se krećite

Hodajte, šetajte, plivajte, vozite bicikl. Odvojite dnevno barem pola sata za kretanje ako imate sjedilački posao.

6. Koristite vitamin E

Vitamin E obnavlja organizam i pomaže kod oporavljanja zasićenih arterija zbog visokog kolesterola, šećera u krvi ili pušenja.

7. Pijte pivo

Kalcij iz pivskog kvasca, vitamin C i vitamin B 6 također se dobro bore protiv kolesterola, baš kao i jabučni ocat.

8. Koristite kokosovo, sezamovo ili ulje lana

Hranu pripremajte na kokosovom, sezamovom ili ulju lana koje imaju mnogo ljekovitih svojstava.

9. Koristite riblje ulje

Riblje ulje u sebi sadrži polonezasićene masne kiseline koje naše arterije jako vole pa se preporučuje konzumirati ga svakodnevno.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr