Ona je dokaz da i sa 56 godina možemo zablistati u donjem rublju i da se ne trebamo bojati starenja

Image
Foto: lonelylingerie/instagram

Ovom kampanjom poslana je jedna izuzetno snažna i važna poruka

15.3.2017.
15:00
lonelylingerie/instagram
VOYO logo

56-godišnja manekenka Mercy Brewer postala je zaštitno lice nove kampanje brenda Lonely i izgleda nevjerojatno lijepo. Mercy je fotkana u donjem rublju popularnog brenda i čini se da je upravo (još jednom) dokazala kako godine zaista nisu prepreka ni u čemu.

Iz Lonelyja tvrde kako su ovom kampanjom i angažmanom Mercy Brewer htjeli skinuti stigmu sa starenja i pokazati ženama da u bilo kojoj dobi mogu izgledati apsolutno divno. I u tome su i više nego uspjeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljudi su poludjeli za njenim fotografijama i ne mogu prestati pisati pozitivne komentare na račun ove snažne i prekrasne žene. Kako se vama sviđa?

Nevjerojatno je divna

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo