Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Dosta fora

Možda niste znali ovih pet zanimljivih činjenica o jednom od najpoznatijih parfema ikad. Da, to je Chanel N°5

Miris je inspiriran modernom ženom i još nekoliko dosta zanimljivih činjenica

Svi znaju za legendarni parfem Chanel N°5, parfem koji je osmislila još legendarnija Coco Chanel i koji je otada postao pravim simbolom luksuza, ljepote i ženstvenosti, ali možda nikad niste čuli za ovih pet činjenica o ovom slavnom parfemu koji obožavaju žene diljem svijeta. Evo o čemu se točno radi, moglo bi vam biti prilično zanimljivo.

1. Inspiriran je modernom ženom

Nakon što je došla na ideju da bi mogla napraviti parfem za vlastitu modnu liniju tijekom jednog sastanka s prijateljima u Monte Carlu, Coco Chanel je kontaktirala majstora za parfeme, Ernesta Beauxa, kako bi joj pomogao osmisliti nešto potpuno genijalno. Htjela je da miris tog parfema bude takav da predstavlja nju, njen stil i njenu osobnost. Cilj je bio taj da parfem reflektira senzualnost i kompleksnost moderne žene. A koji je bio konačan rezultat? Zavodljiv cvjetni miris kakav tada još nije postojao na tržištu… A sve ostalo je povijest.

2. Broj ‘pet’ ima određeno značenje

Navodno je Chanel izabrala peti uzorak mirisa koji joj je Beaux predstavio, zbog čega je ovaj slavni parfem dobio naziv Chanel N°5. A njegovo ime i minimalistički stilizirana bočica učinili su ga prilično prepoznatljivim za žene (i ne samo žene) diljem svijeta.

3. Sastojci koji su potrebni kako bi nastao ovaj parfem prilično su luksuzni i specifični

Biljka KanangaFoto: Zo Andriamanalinarivo/Flickr

Besprijekoran ukus za skupe i luksuzne stvari u životu, kakav je imala Coco Chanel, jasno je vidljiv u velikom broju svojstava koje sadrži ovaj miris. Naime, potrebna je otprilike tona i pol cvjetova kako bi se proizveo jedan i pol kilogram mirisa. U samom srcu ovog parfema nalaze se cvjetovi Kanange, koja se uzgaja i bere na Madagaskaru i Mayotte-u. Tu je također i may ruža, koja cvate tek tri tjedna na godinu, kao i jasmin iz Grasse – koji se smatra jednim od najluksuznijih sirovih, prirodnih sastojaka na svijetu.

4. Iznimno je prepoznatljiv u pop kulturi

Od Marilyn Monroe, koja je ovaj parfem obožavala nositi u krevetu, pa do genijalnih pop art djela koja je, inspiriran bočicama Chanela pet, napravio Andy Warhol, popularnost ovog parfema jednostavno je nedvojbena. A kad je oslobođen Pariz, čak su i tada tisuće i tisuće američkih vojnika čekale u beskonačnim redovima kako bi kupili ovaj parfem i odnijeli ga kući svojim suprugama i djevojkama.

5. Prva reklama za ovaj parfem bila je prilično skupa

1969. godine, Richard Avedon snimio je prvu režiranu reklamu za parfem Chanel N°5 u New York Cityju, a iako je trajala svega nekoliko sekundi, to je bila jedna od najskupljih reklama koja je snimljena u to vrijeme.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr