Lush Kitchen, tajni način dolaska do ekskluzivnih proizvoda omiljenog brenda

Image
Foto: Instagram

Ako ste mislili da su kugle za kupanje nadahnute 'Igrom prijestolja', sapuni nadahnuti Van Goghom i ulja za kupanje u obliku zvijezda stvari koje pripadaju legendama i mitovima, razmislite ponovo

1.9.2017.
14:00
Instagram
VOYO logo

Lush Cosmetics, brend koji svi poznajemo i volimo, ima tajnu eksperimentalnu sekciju na svojoj engleskoj web stranici nazvanu Lush Kitchen, a čini se da to znaju samo najveći fanovi marke. Većina se proizvoda dostavlja svugdje po svijetu, uključujući i Hrvatsku. Kuhinja proizvodi svježe kugle za kupanje, sredstva za pranje lica, piling i još mnogo toga. Ona nije nova stvar, ali radi ispod radara, osim ako ste niste fan. Prema riječima njihovog predstavnika, kuhinja je pokrenuta 2014. godine kako bi "istaknula koliko su uistinu svježi i ručno izrađeni proizvodi koje prodaju".

Evo kako kuhinja funkcionira

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaki tjedan kuhinja objavljuje meni na Instagramu s time da se posebni proizvodi objavljuju u određenim danima i da se obično brzo prodaju. Meni se često temelji na proizvodima koji su u prošlosti ili bili sezonski ili se više ne proizvode, ali postoje i proizvodi koje klijenti ili Lushevi obožavatelji zatraže. Drugim riječima, to je odličan način pronalaženja svih onih stvari za koje ste mislili da ih više nećete vidjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tjedni se artikli iz Lushove kuhinje u Ujedinjenom Kraljevstvu isporučuju dan kada su izrađeni dok je za dostavu u ostale države potrebno pet do deset dana. "Ljudi su iza Lusha vrlo ozbiljno shvatili zahtjeve kupaca i čine sve što je u njihovoj moći kako bi se ti zahtjevi zadovoljili", tvrde iz Lusha za časopis Allure te nadodaju da se ponuda kreće od novih proizvoda sve do kultnih favorita koji se obično pojavljuju samo u određenim razdobljima tijekom godine.

Ima toga još

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim menija koji se dnevno objavljuju na instagramskom profilu Lush Kitchen, postoji i dio ekskluzivnih proizvoda na njihovoj web stranici koji se redovito proizvode. Oni se obično ne prodaju suviše brzo, ali su jednako zanimljivi. Dakle riječi je o uljima za kupanje za manje od 18,00 kuna, šarenim kuglama za kupanje koje se ne prodaju nigdje drugdje i uvijek dovoljnoj količini ručno izrađenih proizvoda za kosu poput šampona i gelova. No, kuhinja nije samo idealan način kupovine, već je Lush smatra inkubatorom novih ideja i eksperimenata. Cool, zar ne?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo