Kozmetika Afrodita ruši stereotipe ljepote: Nova Ageless linija poboljšava kvalitetu zrele kože

Image
Image

Dnevna i noćna krema te uljna esencija dubinski hrane i hidratiziraju zrelu kožu izloženu hormonskoj neravnoteži

21.4.2018.
10:30
VOYO logo

Starenje ne bi smjelo biti tabu niti nešto nepoželjno jer može biti lijepo i dostojanstveno. Kozmetika Afrodita je upravo zato predstavila najnoviju liniju za njegu zrele kože, a u središtu su žene u najboljim godinama.

U divnom ambijentu Boutique Hotela Le Premier u Zagrebu Afrodita je poručila da su godine samo broj i da se žene treba osloboditi pritiska idealne ljepote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više vas neće mučiti neugodan osjećaj zatezanja

Image
Image
Image
Image

To može potvrditi i Zvončica Vučković, ambasadorica linije koja svoje godine nosi na najbolji mogući način - neustrašivo i ponosno. Ageless linija obećava poboljšanje kvalitete kože, a kao dokaz tu su rezultati brojnih studija. Koža je nakon korištenja čvršća, glađa, bogato hidratizirana i nahranjena na epidermalnoj razini.

Noćna krema djeluje dok spavamo

Image
Image
Image
Image

U liniji se mogu naći dnevna i noćna krema te ulja esencija, sve po cijeni od 99,99 kuna. Dnevna krema pruža intenzivnu hidratantnu njegu s hydra kompleksom, dok je noćna obogaćena prirodnim uljima i djeluje dok spavamo. Uljna esencija upotrebljava se u kombinaciji s kremom te sadrži ulja bijelog limnanta i suncokreta koja snažno obnavljaju dehidriranu i suhu kožu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavljanju linije prisustvovale su mnoge žene iz javnog života poput književnice Sanje Pilić, arhitektice Marine Huljev Lončarić, modne agentice Tihane Harapin Zalepugin, glumice Marije Borić i Lane Gojak, brojni poslovni partneri, beauty blogerice i mediji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo