Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NAVUCITE RUKAVICE

Evo zašto je boks jedan od najboljih načina za gubitak kilograma

Iako boks većina smatra grubim sportom, to je zapravo zabavan i učinovit način tjelovježbe koji će vam brzo otopiti masne naslage

Vježba može biti zabavan, izazovan i efektivan način za gubitak kilograma. Sve to objedinjeno je upravo u boksu, stoga nije veliko iznenađenje kako su baš taj sport izabrali supermodeli poput Gigi Hadad i Adriane Lime.

”U boksu nema mjesta za velike, napuhane mišiće i višak masnoća. Boks je popularan jer je to sport koji zaista zahtijeva potpuni sustav izdržljivosti”, rekao je trener Milan Costich. Naime, kada se odlučite trenirati boks, rezultati se zbilja brzo vide jer radi cijelo tijelo.

Između 600 i 1.000 kalorija za 45 minuta

Trening započinjete laganim kardiom kako biste pripremili tijelo, a istodobno održavate brze otkucaje srca i protok krvi. Prema Costichu, to vam pomaže sagorjeti više kalorija i postignete zategnuto tijelo brže od tradicionalnih treninga. Uz to, boks ima sličan učinak kao i  intervalni kružni trening uz pomoć kojeg brzo steknete kondiciju i snagu. U 45-minutnom treningu možete potrošiti između 600 i 1.000 kalorija, piše Pop Sugar.

Mnogi krivo pretpostavljaju kako se u boksu sve fokusira na gornji dio tijela i snagu ruku, ali je to zapravo vježba za cijelo tijelo. Pri okretanju za udarce u vreću abdominalni mišići se također aktiviraju. I naravno, ostajete agilni dok se okrećete oko nje.

Ako se pitate koliko često trebate trenirati kako biste vidjele rezultate, Costich preporučuje dolazak najmanje tri puta tjedno. Prema njegovim riječima, ljudi obično počinju vidjeti fizičke rezultate unutar prvih četiri do šest tjedana dosljednog treninga. Ali ako odlazak u teretanu nije za vas, dobra vijest je da boks možete vježbati i kod kuće koristeći način vježbanja naziva Shadowboxing. Konkretnije, zamišljate da imate protivnika ispred vas. To je fantastičan način da izazovete vaš um, poboljšate svoju tehniku ​​i usput radite kardio vježbe.

Još jedan element koji je jednostavan za napraviti kod kuće je preskakanje užeta. Costich preporučuje da isprobate ovu jednostavnu rutinu za početak, a za to vam treba svega 30 minuta. Seriju vježbi ponovite tri puta. Tri minute preskačete uže, zatim tri minute prakticirate shadowbox i radite vježbe za cor, odnosno trbušne mišiće još tri minute.

Nove vještine koje naučite u boksu mogu biti efektivan način da ostanete motivirani jer u tom sportu uvijek možete naučiti neku novu tehniku, a ako još uz to i uživate u boksu, onda će vam ta fizička aktivnost jednostavno postati stil života.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr