Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Hoćeš li isprobati?

Ako slijediš ova 4 jednostavna savjeta, mogla bi se jednom za svagda riješiti one česte i neopisive želje za slatkim

Želja za slatkim je najnormalnija stvar, ali nije problem ona, već kako se mi s njome nosimo

Znaš onaj osjećaj kad ti se očajnički jede nešto slatko (ne, ne mandarina ili jabuka), a pri ruci nemaš nikakvu čokoladu, kekse, kolače ni bombone pa te hvata lagana panika? Sve doživljavamo ovakve trenutke i svima nam s vremena na vrijeme (nekima češće, nekima rjeđe) dođe neopisivo snažna želja za šećerom. I to je, ustvari, sasvim česta pojava i nimalo nenormalno, tako da se nemoj plašiti ako se događa i tebi.

No, dok je našem tijelu s jedne strane šećer potreban kako bismo imali dovoljno energije i kako bismo mogli normalno funkcionirati tijekom dana, s druge strane, sa šećerom se nikako ne smije pretjerivati. Jer, kad jednom počneš jesti hrpu šećera, želja za njime bit će ti još veća i veća, jer sa šećerom to jednostavno tako funkcionira.

I iako ne postoji neko univerzalno rješenje kako jesti što je moguće manje prerađenog šećera, a što je moguće više zdravih masnoća, proteina, vitamina i zdravih ugljikohidrata, možeš probati s ovih nekoliko jednostavnih i zdravih trikova koji bi te, jednom za svagda, trebali riješiti pretjerane i česte želje za slatkišima i čokoladama. Evo o čemu se radi i kako smanjiti tu želju, barem iz iskustva djevojke kojoj su ovi savjeti itekako pomogli.

1. Pametno rasporedi obroke

“Za početak, neka vam doručak kojim započinjete dan ne sadrži (prerađeni) šećer, a zatim se trudite da jedete otprilike svaka tri sata. I neka vam svaki obrok sadrži proteine i barem neku vrstu povrća, bilo da se radilo o pravom obroku ili užini.”

2. Proteini su najvažniji (kao i zdravi ugljikohidrati)

“Proteini su jedan od najvažnijih sastojaka koji bi nam trebao biti prioritet, a upravo proteini najviše smanjuju želju za slatkim. No, tu su i zdravi ugljikohidrati koje moramo konzumirati kako bismo dobili toliko potrebnu energiju.”

3. Povrće, povrće, povrće

“U svoje obroke uključite što je moguće više zelenog povrća kako biste smanjile želju za slatkim, ali isto tako i razine šećera u krvi održale normalnima.”

4. Pokušaj se što manje okruživati iskušenjima

“Jako se teško oduprijeti iskušenjima kad ste neprestano okruženi njima. Stoga, jednostavan je savjet da iz kuće uvijek odlazite site, a onda, ako ćete već nešto i prigristi dok ste u društvu, bit će to nešto manje ili barem u manjim količinama. Jer, ako ste site, manje su šanse da ćete se nepotrebno prejedati nezdravim stvarima.”

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr