Svjetske zvijezde poludjele su za lijepim i limitiranim izdanjem durié naočalama

Image
Foto: durie, Šime Eškinja

Kampanju „Nothing to wear but Durié“ potpisuje poznati hrvatski fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja

29.11.2017.
17:30
durie, Šime Eškinja
VOYO logo

Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais. Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom „Nothing to wear but Durié“, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu, gdje će zasigurno osvojiti brojne modne zaljubljenike.

U kampanju su se uključila brojna poznata modna imena

Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja
Image
Foto: durie, Šime Eškinja

Kampanja „Nothing to wear but Durié“ Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić skinuli su sve sa sebe i pred objektivom našeg cijenjenog modnog fotografa pokazali kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji. Osim originalnog printa i ručne izrade, odlikuju ih i visko kvalitetna stakla sa UV zaštitom 400.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.

Pored iskustva u različitim oblastima grafičkog i modnog dizajna, raznolikosti svog izraza i posvećenosti detaljima, Dushka Durie najveći izazov pronalazi u postizanju neočekivanih efekata uz pomoć printa i boja. Inspiraciju za svoju prvu kolekciju Durié naočala pronašla je u neo-pankerskom razdoblju chic osamdesetih, nošena na valu muzike čiji beatovi krase novovalski elektronski zvuk. Buka, moda, punk, osamdesete, Pollock i Keith Haring stvorili su ovu kolekciju pod budnim okom Dushke Durie. So, let's dance with Durie!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Make up kampanje potpisuje Mihaela Dodić, a za kosu modela bio je zadužen Darijo Šuta za GT Salon. Durié naočale ekskluzivno se mogu pronaći u prodaji u concept store-u Hysteria u Teslinoj 9 u Zagrebu i u Arteriji u Vuškovićevoj 5 u Splitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo