Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Što vi mislite?

#DiaARMy: Genijalan način samopromocije ili divljenja vrijedan postupak?

Piše: vedranavranesic / Vrijeme: 14:00 27.07.2017 / Rubrika:
Foto: diaandco/Instagram
0

Nova kampanja ohrabruje punije žene da pokažu svoje ruke i ne srame se njihove veličine

Ako je ljepota u svima nama, ne trebamo se sramiti kako izgledamo. Ako je istina da je ljepota u očima promatrača, sram vlastitim izgledom još više pada u vodu. Naime, svatko je od nas drugačiji i privlače ga drugačije stvari jer svatko ima drugačiji pogled na ljepotu. Upravo zato ne treba čuditi što je Nadia Boujarwah, direktorica i suosnivačica tvrtke Dia&Co, nedavno pokrenula kampanju u kojoj pokušava ohrabriti punije žene da pokažu svoje bicepse i tricepse. Donna Freydkin, autorica Allurovog članka o toj kampanji, pohvalila je takav potez te napisala: “Čini mi se da ovaj pokret djeluje i na mene.”

Međutim, u moru oduševljenja ne mogu se ne zapitati je li ovaj pokret doista toliko iskren koliko se na prvu čini. Istina je da je najteža stvar na svijetu zavoljeti sebe i prihvatiti se onakvima kakvi jesmo, ali jesu li riječi stilistice brenda Ashby Vose, kada kaže da je pokret nastao kako bi njihovim strankama vratio samopouzdanje, doista iskrene?

Naime, kako je i sama Nadia rekla: “Uvijek sam voljela modu, ali sam uvijek imala problema s pronalaskom odjeće koja odgovara mome tijelu i stilu. Umjesto toga osnovala sam Dia&Co 2014. kako bi žene poput mene mogle prihvatiti svoju posebnost.” Proizvodnja je odjeće, dakle, osnovni način zarađivanja njezine tvrtke, a ova je kampanja došla kao naručena. Je li zato uistinu riječ o pokretu kojemu je cilj ohrabriti ili o onome kojemu je cilj zaraditi?

Piše: vedranavranesic / Vrijeme: 14:00 27.07.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr