Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Mljac!

Realno, zobene pahuljice same po sebi i nisu neka sreća: Evo 5 ideja kako ih učiniti manje dosadnima i ukusnijima

Malo smo ogladnile…

Realno, zobene pahuljice same po sebi i nisu baš preveliki užitak okusa, koliko god one bile super zdrave i korisne za naše tijelo. Ipak, ako želiš jesti zdravije i želiš zobene nekako ukomponirati u svoju prehranu, evo pet genijalnih načina kako ih učiniti manje dosadnima i tisuću puta ukusnijima, a da ostanu jednako zdrave kao i da ih jedeš samo s mlijekom ili jogurtom.

1. Dodaj im voće. Hrpu voća!

Svaku zdjelicu jutarnjih zobenih s jogurtom ili mlijekom možeš obogatiti voćem, a pritom mislimo na doslovno sve – jagode, bobičasto voće, orašaste plodove, kivi, banane, kruške, jabuke. Zapravo, dodaj voće koje ti najviše voliš i koje ti okusom najbolje odgovara, a zdjelica zobenih će ti automatski postati sto puta ukusnija (plus, dodaješ im hrpu vitamina koji su ujutro pravi pogodak za tebe i tvoje zdravlje).

2. Malo tamne čokolade čini ogromnu razliku

Ako obožavaš zobenu kašu, ali nisi baš ljubiteljica voća rano ujutro, probaj u svoju kašu, dok je kuhaš, dodati nekoliko kockica tamne čokolade (i po potrebi stevije ili meda). Tako pripremljena kaša neodoljivo podsjeća na omiljeni Čokolino, a nevjerojatno je zdrava!

3. Kombinacija zobenih pahuljica i chia sjemenki je pun pogodak

Pomiješajte 35 grama zobenih pahuljica i 20-ak grama chia sjemenki s 20 dcl mlijeka i ostavite ih preko noći da omekšaju. Ujutro u zdjelicu s mješavinom zobenih pahuljica i chie dodajte nekoliko žlica grčkog (ili drugog) običnog jogurta, malo meda, malo cimeta i po želji šaku orašastih plodova (badema, oraha, lješnjaka). Možete dodati i jednu bananu ili drugo voće po želji – i to je to! Jako je jednostavno, a okus je sto puta bolji i zanimljiviji.

4. Umjesto s kravljim, probajte ih napraviti s kokosovim, sojinim ili bademovim mlijekom

View this post on Instagram

💚 Creamy nutty porridge on this ☀️ Sunday 🥣 . . Today mine includes: Oats @alpro unsweetened almond milk Tea spoon of cacao powder Tea spoon of coconut oil Tea spoon of @wholeearthfoods peanut butter Sprinkle of chia seeds A handful of cashew nuts . . . Porridge is my fave in winter ❄️ it’s super filling, full of sustainable energy and warms you up! I love to add cacao powder because I lurrrrrrv chocolate!Happy Sunday! . . . . . #porridge #breakfast #healthyfood #healthy #oatmeal #food #oats #sunday #healthybreakfast #fitness #goodmorning #yummy #morning #fitfood #plantbased #healthyeating #healthylifestyle #foodie #foodblogger #nutrition #sundaymorning #health #weekend #dairyfree #healthychoices #healthylife #motivation #foodpics #fitgirl #breakfastlover

A post shared by Glow With Chlo (@gettheglowwithchlo) on

Sva ova mlijeka, za razliku od kravljega, imaju onako više slatkast okus, zbog čega će vam čitavo jelo sigurno biti mnogo ukusnije.

5. Žlica maslaca od kikirikija umjesto jogurta

View this post on Instagram

Banana & seeds vanilla oats!! 🤗👌🏼✨

A post shared by B E A (@beaazor) on

Ako nisi ljubiteljica miješanja voća, zobenih pahuljica i jogurta, onda u zobenu kašu, kad je skuhaš, jednostavno dodaj jednu žlicu prirodnog maslaca od kikirikija, nareži jednu bananu, dodaj malo badema i uživaj!

Imaš komentar?

Još iz rubrike

instar

Tjedan ludih popusta u Instaru

Instar Informatika, jedna od najboljih i najbrže rastućih IT maloprodaja u Hrvatskoj, otvara svoju šestu po redu poslovnicu. U subotu 19.10. od 9 sati na Savskoj cesti 133 u Zagrebu vas čeka nova oaza laptopa, vrhunskih PC računala, mobitela, igraćih konzola, periferije i ostale prateće opreme.

Povratak na Net.hr