Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Volimo ih

Nije svaka salata jednako zdrava: Poredali smo ih po redu, iznenadit ćete se koja je zapravo najhranjivija

Špinat je na vrlo visokom mjestu, ali prestiže ga jedna vrlo zanimljiva biljka

Iako je uvriježeno mišljenje da je salata lagana hrana, ona itekako sadrži vlakna, proteine, vitamine i minerale. Međutim, nije svaka vrsta salate jednako hranjiva. Američki centar za kontrolu i prevenciju bolesti poredao je osam najpoznatijih od one s najmanje nutritivnih vrijednosti do one s najviše.

8. Salata kristal

Iako je na zadnjem mjestu po nutritivnoj vrijednosti, ipak sadrži vlakna, kalij, cink, kalcij, folnu kiselinu, vitamin A i vitamin K. U njoj se još može naći velik udio vode što je uvijek dobra stvar.

7. Rukola

Rukola je prepuna fitokemikalija, bioloških aktivnih spojeva biljaka koje štite od bolesti i mogu spriječiti stvaranje stanica raka. Čak i nije loše za komad zelenja.

6. Kelj

Jedna porcija kelja zadovoljava dnevne potrebe za vitaminima A, C i K. Plus, sadrži tri grama proteina. Nije loše.

5. Rimska salata

Rimska salata je čvrsti izvor vitamina K i A, kao i folata.

4. Zelena salata

Ovu salatu najčešće jedemo, a bogata je kalijem i vitaminima A i K.

3. Cikorija

Na visokom trećem mjestu je cikorija jer je prepuna vitamina B1, B3 i cinka. Ovi B vitamini pomažu pretvoriti hranu u energiju te su neophodni za zdravlje kože, kose, oči i jetre.

2. Špinat

Za špinat se i od prije zna da je nutritivna bomba prepuna vitamina K i A, kao i mangana i folata.

1. Potočarka

I prvo mjesto s razlogom zauzima potočarka koju često ubrajaju u superhranu. Također sadrži veliki postotak vitamin K i A, željezo i magnezij, proteine i vlakna. Važno ju je jesti sirovu jer termičkom obradom gubi ljekovita svojstva.

 

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr