Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Dobro je znati

Jedeš zdravo, ali i dalje nema rezultata? Možda imaš krivo poimanje riječi zdrava prehrana

Postoji nekoliko trikova koji te mogu zavarati u tvojoj zdravoj prehrani

Bez obzira koliko se trudiš jesti zdravo, ako ne vidiš napredak, možda radiš neku pogrešku. Možda jedeš nešto što misliš da je zdravo, a zapravo je vrlo kalorično. Nisu svi light proizvodi stvarno light, isto kao što i ne znači da proizvodi bez šećera nemaju drugih sladila u sebi. Insider donosi sedam stvari koje možda radiš pogrešno i koje bi trebala izbjegavati, ako pokušavaš skinuti višak kilograma i zdravo se hraniti.

Misliš kako je kruh od cjelovitog zrna uvijek bolja opcija od običnog

Ljudi često biraju ovaj kruh jer misle da je zdraviji, ipak doktorica Apovian kaže kako bijeli kruh od cjelovitog zrna može imati jednak broj kalorija kao i običan kruh, pogotovo kad ga jedeš prečesto. “Zdravija hrana sa isto ili čak i više kalorija od originala dopušta ti da jedeš čak više jer misliš da je zdravo i da neće utjecati na tvoje kilograme. Isto se događa s manje masnim jogurtima ili sladoledima”, rekla je doktorica.

Vikendom uživaš u previše slatkiša, dok preko tjedna paziš

Kad paziš na prehranu cijeli tjedan, a onda za vikend pretjeraš radiš istu stvar kao da nisi ni pazila preko tjedna. Tvoje se prehrambene navike ovime pogoršavaju, a sve kalorije koje nisi unijela u sebe tijekom tjedna, pojave se za vikend. Trud ti je skroz uzaludan.

Odvježbat ćeš sve kalorije

To što vježbaš, ne znači da možeš jesti bilo što u bilo kojoj količini. Da, izgubit ćeš dio kalorija, ali nikad nećeš izgubiti sve što si unijela u sebe. Za sam gubitak kilograma puno je važnija prehrana od vježbanja. Vježbanje je samo dodatna pomoć i motivacija da jedeš zdravije.

Jedeš salate s umakom

Salata jest zdrava, ali umak koji dobiješ s njom nikako nije. Sadrži puno aditiva i skrivenih šećera. Umaci su vrlo kalorični, a mogu imati i preko 500 kalorija. Umjesto njih možeš uzeti aceto balsamico.

Izbacila si ugljikohidrate i jedeš samo proteine

Ugljikohidrati nisu dobri, ali ih ne smiješ izbaciti u potpunosti. Oni također imaju nutritivne vrijednosti i potrebni su tvojem organizmu. Nutricionistica poznatih Lisa DeFazio kaže: “Kad ljudi odluče jesti zdravo ili skinuti kilograme najčešće iz prehrane izbace ugljikohidrate. To traje samo nekoliko dana. Ugljikohidrati ne debljaju, ali izgladnjivanje i onda prejedanje deblja”, rekla je nutricionistica.

Piješ alkohol

Ništa ti neće biti od čašice dobrog vina, ali većina alkoholnih pića puna su kalorija. Pogotovo, ona kremasta i slatka pića. Nije važno samo jesti zdravo, važno je paziti i što piješ. S razlogom postoji pivski trbuščić. Pazi da alkohol koji unosiš u sebe bude na minimalnoj razini.

Misliš da kalorije nisu važne

Jedna je velika pogreška što ljudi najčešće ne znaju koja hrana ima koliko kalorija i koliko kalorija dnevno smiju unijeti u sebe. Mjerenje kalorija i nije toliko bitno, koliko je bitno paziti na porcije koje jedeš. Pazi da su one umjerene, a ne prevelike i bit ćeš sigurna. Moraš znati što jedeš i koliko je to dobro ili nije dobro za tebe.

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr