Iznenađujući način na koji velike tvrtke svakodnevno usrećuju 'milenijalce'

Image
Foto: Giphy

Kava više nije samo najbolji dio buđenja, već je i neizostavan dio angažmana na radnom mjestu, posebno za milenijalce

28.11.2016.
8:55
Giphy
VOYO logo

Milenijalci su pravi ovisnici o kavi, bilo da je piju iz gušta ili jednostavno bez nje ne mogu započeti dan. Najviše vole espresso i pića slična njemu. Kao što je pokazala jedna studija, potrošnja napitaka baziranih na gurmanskoj kavi među ljudima od 25-39 godina skočila je s 19 na 41 % u razdoblju od 2008. do 2016.

Image
Image

Općenito, milenijalci troše više novaca na kavu nego prethodne generacije te najčešće biraju kavu kvalitetnije proizvodnje. To također znači da ova generacija više ne tolerira lošu kavu koja se npr. povlači po čajnim kuhinjama na poslu jer im ona predstavlja važan faktor produktivnosti i kreativnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na takva saznanja, pametne tvrtke poduzimaju korake za proizvodnju kvalitetnije kave koja je posebno namijenjena ispijanju na poslu, odnosno uredima i čajnim kuhinjama što je vrlo pametan potez. Jer tko može dobro raditi uz lošu kavu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo