Dobre vijesti

Grah često uzrokuje neugodnu nadutost, no ako ga jedete na ovaj način, više nikad nećete imati taj problem

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 15.02.2018 / Rubrika:
Foto: budgetbytes / instagram
0

Ipak nije sve izgubljeno, a ako slijedite ove jednostavne upute, mogle biste riješiti problem nadutosti nakon tanjura omiljenog grah variva

Grah je mnogima jedno od omiljenih jela, ali je maaali problem taj što ga mnogi ljudi baš i ne podnose dobro jer se, nakon što ga pojedu u bilo kojem obliku, osjećaju kao da im je u trbuhu ogroman kamen.

Ipak, ako vas grah napuhava i mislile ste da ga zbog toga ne smijete jesti, već ga morate izbjegavati u širokom luku, možda ipak ima spasa. Naime, nutricionistica Leslie Langevin je za Pop Sugar odlučila otkriti super korisne trikove za pripremu i konzumaciju graha za sve one kojima teško pada na želudac, a ako ih se budete pridržavali, vjerojatno vam više nikada neće uzrokovati nadutost i više se nećete morati plašiti neugodnih plinova u javnosti…

1. Za početak, odaberite pravu vrstu graha

Crni grah i leća lakše se probavljaju, pa biste možda trebale prvo početi s njima. S druge strane, slanutak, soja i bijeli grah probavljaju se puno, puno teže.

2. Namočite grah u vodi prije pripreme i konzumacije

Bilo bi idealno kad bi grah ostavile u vodi preko noći, na nekih osam sati, a onda ga kuhale u novoj vodi otprilike 45 minuta. Prije konzumacije grah još jednom dobro isperite, a ako ga pripremate na ovaj način, grah gubi oligosaharide, koji su ustvari sastojak koji uzrokuje nadutost.

3. Izbjegavajte grah iz konzerve

Uvijek je bolje koristiti svježe namirnice, nego one konzervirane, a ista je stvar i kad je u pitanju grah. Osim što je suhi grah jeftiniji, ukusniji je nego onaj iz konzerve, a ako ipak nemate baš toliko vremena za pripremu i treba vam nešto ‘na brzinu’, grah iz konzerve prije pripreme dobro isperite običnom vodom.

4. Grah u prehranu uvodite postepeno

Nemojte odmah navaliti na grah kao da je najprobavljivija namirnica na svijetu. Ako vam je nekad smetao i činio vas nadutima, nećete se toga baš riješiti preko noći. Ali ako grah u prehranu uvodite postepeno i u manjim porcijamam, onda biste taj problem mogle učinkovitije riješiti.

5. Jedite grah s rižom

Riža je žitarica koja se vrlo lako probavlja, a ako grah jedete u kombinaciji s njom ona vam pomaže lakše probaviti one oligosaharide koje smo već spominjale. Također, u grah dodajte i začine kao što su kurkuma i đumbir, koji isto tako potiču probavu.

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 15.02.2018 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr