Likovi s logotipa poznatih proizvoda postali su žene na ovogodišnji Međunarodni dan žena

Image
Foto: screenshot / youtube

Na ovu je ideju došao tim iz Creative Equalsa, organizacije koja promiče talentirane i svestrane žene te se bori za uključivost i rodnu ravnopravnost u kreativnim industrijama

14.3.2018.
14:00
screenshot / youtube
VOYO logo

Ove je godine Međunarodni dan žena, kao i svake dosad, bio u znaku osnaživanja žena i borbe za njihova prava, ali ove godine sve je - u jeku pokreta Me Too, Time's Up i općeg porasta svijesti o problemu rodne neravnopravnosti i problemu nasilja nad ženama - nekako sve skupa bilo mnogo glasnije nego ikad.

Dan žena tako je obilježen marševima i prosvjedima žena diljem svijeta, ali i na razne simbolične, pa su se, primjerice, iz Creative Equalsa, organizacija koja promiče talentirane i svestrane žene te se bori za uključivost i rodnu ravnopravnost u kreativnim industrijama, dosjetili genijalne ideje i poznate logotipe još poznatijih proizvoda na kojima su isključivo muški likovi pretvorili u ženske likove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako su likovi s proizvoda kao što su Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Gett postali snažne žene, uz rečenicu: "Here's to more women!" "Za više žena!" Evo kako izgledaju.

Pringles

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Schwarzkopf

DreamWorks

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Monopoly

Gett

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo