Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Za više žena!

Likovi s logotipa poznatih proizvoda postali su žene na ovogodišnji Međunarodni dan žena

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 14.03.2018 / Rubrika:
Foto: screenshot / youtube
0

Na ovu je ideju došao tim iz Creative Equalsa, organizacije koja promiče talentirane i svestrane žene te se bori za uključivost i rodnu ravnopravnost u kreativnim industrijama

Ove je godine Međunarodni dan žena, kao i svake dosad, bio u znaku osnaživanja žena i borbe za njihova prava, ali ove godine sve je – u jeku pokreta Me Too, Time’s Up i općeg porasta svijesti o problemu rodne neravnopravnosti i problemu nasilja nad ženama – nekako sve skupa bilo mnogo glasnije nego ikad.

Dan žena tako je obilježen marševima i prosvjedima žena diljem svijeta, ali i na razne simbolične, pa su se, primjerice, iz Creative Equalsa, organizacija koja promiče talentirane i svestrane žene te se bori za uključivost i rodnu ravnopravnost u kreativnim industrijama, dosjetili genijalne ideje i poznate logotipe još poznatijih proizvoda na kojima su isključivo muški likovi pretvorili u ženske likove.

Tako su likovi s proizvoda kao što su Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Gett postali snažne žene, uz rečenicu: “Here’s to more women!” “Za više žena!” Evo kako izgledaju.

Pringles

Schwarzkopf

DreamWorks

Monopoly

Gett

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 14.03.2018 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr