Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

BOGOHULNO?

RAZGRABILI ‘ISUSOVE TENISICE’ UNATOČ PAPRENOJ CIJENI: Napunjene svetom vodom, ukrašene raspelom, a koštaju 20.000 kn

Svima kojima je žao što su propustili izdvojiti 20.000 kuna za svete cipele, iz tvrtke najavljuju da će se nove pošiljke naći svaki drugi i četvrti četvrtak u mjesecu

Čim su se u četvrtak pojavile na policama, Isusove tenisice raspodane su iako par stoji nevjerojatnih 3000 dolara. Nije jasno zašto su kupci izdvojili pozamašan iznos – je li to zbog gornjišta koji je u potpunosti izrađen od vune ili zbog vjerskih detalja. Naime, tvrtka MSCHF je u Nikeove tenisice u đonove ubrizgala posvećenu vodu iz rijeke Jordan, a na vezice stavila raspelo.  Čak je i spomenuta vuna namirisana tamjanom, prenosi NY Post.

Na tenisicama je istaknut i natpis koji upućuje na citat Evanđelja po Mateju “O četvrtoj noćnoj straži, Isus dođe k učenicima hodajući po vodi”, što je prikladno s obzirom na to da oni koji ih nose doslovno hodaju po vodi. Sa stražnje strane desne tenisice stoji natpis INRI (Isus Nazarećanin kralj židovski), a na lijevoj brenda koji je izradio tenisicu.

Kritiziraju monetiziranje vjere i korporativnu suradnju

Iz njujorške dizajnerske kuće MSCHF kažu kako je riječ o konceptu kojim su željeli kritizirati sveprisutnu monetizaciju vjere i Isusa, ali i besmislne suradnje među korporacijama.

“Sjetimo se suradnje Arizone Iced Tea i Adidasa, kada su prodavali obuću koja reklamira tvrtku koja prodaje ledeni čaj po vinarijama. Željeli smo pokazati koliko je kultura suradnje postala apsurdna”, rekao je voditelj prodaje Daniel Greenberg za NY Post.

“Pitali smo se kako bi suradnja s Isusom izgledala. Kao Židov, sve što sam znao o njemu je da je hodao po vodi”, pojasnio je.

Iako je projekt prije svega umjetnički, tvrtka sasvim pristojno zarađuje na tenisicima i rasprodano je svih 30-ak pari. Iz tvrtke ističu kako je tenisica što je više moguće autetnična. Nike nema veze s ovim projektom, MSCHF je naveliko kupio pošiljku Nike tenisica Air Max 97s i kasnije ih ručno preradio.

 

 

Povratak na Net.hr