PROKLETI HIPSTERI: / Ovo je 11 stvari koje su pomahnitali milenijalci nepovratno uništili (neke će vas jako iznenaditi)

Image
Foto: Thinkstock, gpointstudio
Image
Foto: Thinkstock, gpointstudio

Svaka mlađa generacija ima legitimnu potrebu dokidanja stvari koje su naslijedili od prethodnih.

10.9.2016.
8:20
Thinkstock, gpointstudio
VOYO logo

Sve je više tekstova, ali znanstvenih radova koji tvrde da je čitava ova generacija odgovorna za neviđeno uništavanje naslijeđa. Slijedi samo kratki popis stvari koje su milenijalci vrlo uspješno i nepovratno uništili.

Image

AKO OVO NISU DOKAZI... Hipsteri unište apsolutno sve čega se dohvate

1. Olimpijske igre

Image
Foto: AFP, YASUYOSHI CHIBA
Image
Foto: AFP, YASUYOSHI CHIBA

"Probudit ćemo se jednog dana i rejting će biti u padu 20 posto. Ako se to dogodi, moje predviđanje će biti da su milenijalci bili u Facebook-mjehuriću ili Snapchat-mjehuriću, a Olimpijske igre su počele bez njihovog znanja", rekao je u lipnju Steve Burke, CEO NBCUniversala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A budući da je gledanost Olimpijskih igara u primetimeu zaista pala i to za čak 25 posto u prestižni dobnoj skupini 18-49 u odnosu na igare u Londonu 2012. godine, prsti su počeli pokazivati na milenijace.

Međutim, Gizmodo kaže da je način na koji ljudi gledaju TV danas bitno drugačiji i da nisu krivi milenijalci, nego NBC mora preuzeti odgovornost jer ne shvaća kako većina ljudi danas konzumira sadržaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, većina se slaže da su Olimpijske igre 2016. godine milenijalci uništili temeljitije od Ryana Lochtea, zelene vode u bazenima i opće betonizacije Brazila.

2. Dijamanti

Image
Foto: LUCARA DIAMOND CORP7 AFP, LUCIEN COMEN
Image
Foto: LUCARA DIAMOND CORP7 AFP, LUCIEN COMEN

Industrija dijamanata reže cijene zbog činjenice da milenijalci kupuju manje dragog kamenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li to zato što dijamanti mogu biti "nemoralnog porijekla", kao što to sugerira The Daily Beast? Ili je to zato što su dijamanti preskupi, pa si ih milenijlaci ne mogu priuštiti?

Ipak smo mi generacija koja je "sretna" ako uopće ima posao kojim može platiti stanarinu. I naravno, dijamanti nisu naš najbolji prijatelj. Ali popust od vožnju Uberom već jest.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali to objašnjenje je vjerojatno previše očito: pad prodaje dijamanata se događa zato jer ih milenijalci mrze i žele da nestanu.

3. 'Obični' sapun

Image
Foto: Thinkstock, krichie
Image
Foto: Thinkstock, krichie

9. Sapun: Kada ispustite komad sapuna na prljavi pod, pod se ne čisti, ali sapun može pokupiti mikroorganizme, poput virusa i bakterija. Ono što morate učiniti, koliko god to čudno zvučalo, je isprati i oprati svoj komad sapuna tako da ti mikroorganizmi uginu ili se isperu.

Prodaja krutog sapuna pada među kod ljudi u dobi od 18 do 24 godina, što znači da su milenijaci opet čvrsto odlučili uništiti još jednu zastarjelu industriju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Obični sapuna ostavlja čudan trag na koži, ne radi besprijekorno s mrežicom za tuširanje (milenijaci se obožavaju ljuštiti, što je zapravo produžetak stalnih nastojanja da pojasne zašto obožavaju svoje marke) i ne uklapa u sve-u-hodu način života milenijalaca.

Osim toga, milenijalaci su se baš htjeli okomiti ne nešto što su voljeli baby boomeri. Nešto jednostavno i nešto što se lako zaboravlja, ali zbog ćega će ljudi poludjeti nakon što nestane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Godišnji odmor

Image
Foto: Thinkstock
Image
Foto: Thinkstock

Slobodno ponovite na glas: "Milenijalaci mrze godišnji!"

I tako, gledajući ljude koji vrlo naporno rade, milenijaci su pomislili: "Sada ćemo to satrti". Nakon sastanka u svom sjedištu smještenom u nekoj opskurnoj prčvarnici u Brooklynu, milenijalci su zaključili da mrze godišnje odmore toliko da ih nitko više ne bi treba koristiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, uvjeti su u kojima rede su teški: malo zarađuju i ne dobiju previše dana godišnjeg, ali oni nisu zainteresirani ni za njih. I ne rade to zato a bi impresionirali svoje šefove, nego da unište godišnje odmore iznutra.

5. Velika Britanija

Image
Foto: thinkstock, varaphoto
Image
Foto: thinkstock, varaphoto

Još ste uvijek zbunjeni o Brexitu? Pa, vjerojatno će vam sve imati više smisla sada kada ste otkrili da za rezultate tog referenduma najodgovorniji upravo milenijalci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je većina milenijalaca glasala za ostanak u EU-u, od svih dobnih skupina, upravo njih je najmanje izašlo na birališta.

Milenijalci žele stvoriti neki osjećaj tajanstvenosti (to je glavni razlog zašto nikada neće pokazati svoje tijelo na Snapchatu) pa su lagali kad su govorili da podržavaju Britaniju, a onda nisu izašli na referendum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očito je da su bili za izlaz kako bi upravo oni mogli do temelja uništiti nekoć moćnu Veliku Britaniju.

6. Radna snaga

Image
Foto: Thinkstock, Michael Blann
Image
Foto: Thinkstock, Michael Blann

Milenijalci nisu lijeni, oni samo povlađuju. Oni ne biraju freelance poslove zbog nedostatka raspoloživih radnih mjesta, nego zato što oni žele stati na kraj radništvu kao takvom. Nema više ureda, nema više radnog vremena od 9 do 5 za nikoga.... a onda nema ni godišnjih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni će tražiti pohvale i povišice, a ne u cilju opstanka, nego uništavanju radne snage zauvijek. Svaki milenijalac samo želi sjediti kod kuće cijeli dan s lozinkom za HBO GO i besplatnim najmom stana. I neće se zaustaviti sve dok to ne postignu.

7. Brak

Image
Foto: Thinkstock, Wavebreakmedia Ltd
Image
Foto: Thinkstock, Wavebreakmedia Ltd

Milenijalci ne stupaju u brak. Možda pretpostavljate da je to zbog želje da se izbjegnu skupi troškovi braka, ali nije o tome riječ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je zato što milenijalci žele uništiti sve tradicionalne vrijednosti Amerike.

Dakle, čak i ako se dvije osobe apsolutno vole i žele se vjenčati, oni to neće učiniti. Zato jer je jedina stvar jača od njihove uzajamne ljubavi njihova mržnja prema stvarima koje su baby boomeri visoko cijenili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

8. Šume

Image
Foto: Thinkstock, Kuznetsov Dmitry
Image
Foto: Thinkstock, Kuznetsov Dmitry

Milenijalci uživaju čitati knjige, ne zbog njihove potpore izdavačkoj industriji, nedostataku interesa za e-čitače ili bilo koju znanost koja sugerira da mozak gradi vlastitu mapu informacija.

A budući da toliko vole knjige, oni doprinose nestanku šuma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I naravno, to nije to. To je zato što oni žele uništiti šume, ali ne žele sami posjeći, jer, kao što smo već naveli, oni ne žele biti "radna snaga".

9. Američki san

Image
Foto: AFP, amana productions inc.
Image
Foto: AFP, amana productions inc.

Oko 48 posto milenijalca misli da je američki san mrtav. Ostalih 52 posto misli da ga samo još nisu službeno ubili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To nije zbog užasnih financijskih uvjeta pod kojima su odrasli, to je zato što oni znaju da žele li srušiti Ameriku, najprije moraju uništiti njezin san.

10. Humoristične serije

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Buzzfeed.com
Image
Foto: Buzzfeed.com

Očito je da su milenijalci prestali gledati hrpu ljudi koja sjedi i razgovara o svojim problemima na televiziji. To je zato što milenijalci ne žele uzeti slobodnu večer i smijati se uz druženje s omiljenim televizijskim likovima.

Umjesto toga milenijalci žele slušati vlastite probleme. U svojoj potrazi za time odlučili su uništiti sitcome. Iako taj znanstveni rad još nije napisan, opće je poznato da milenijalci ne mogu smisliti Rossa Gellera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

11. Seks

Image
Foto: Tumblr
Image
Foto: Tumblr

Baby Boomeri su ga obožavali i bio je razlog njihovog postojanja. Milenijalci su shvatili da je konačni način da sve unište taj da se jednostavno prestanu seksati.

Zato oni to niti ne čine.

Izvještaji pokazuju da se u odnosu na prethodne generacije milenijalci najmanje seksaju, ali ti brojevi su vjerojatno potpuno izmišljeni. Nijedan milenijalac nikada nije bio ni blizu nekom seksu.

Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo