Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ODLIČNA IDEJA

PRODAVALA JE ODJEĆU MRTVACA, ALI POSAO ZAČUDO, NIJE CVAO: Jedan dan došla je na genijalnu ideju, roba sada ide k’o luda

Iako od prodaje odjeće nikad nije puno zarađivala, na taj je način spajala kraj s krajem, a pandemija koronavirusa prisilila ju je da preseli posao online

Kanittha Thongnak, 40-godišnja Tajlanđanka, posljednjih dana plijeni pažnju na društvenim mrežama zbog svoje genijalne i inovativne strategije u prodaji rabljene odjeće na internetu, piše Oddity Central.

Budući da se uglavnom radi i odjeći pokojnika, odlučila se prerušiti u zombija tijekom internetskih streamova uživo.

Kanittha je tri godine prodavala rabljenu odjeću na ulicama Chona Daena, grada na sjeveru Tajlanda. Iako nikad nije puno zarađivala, na taj je način spajala kraj s krajem. Zbog pandemije koronavirusa, baš poput većine trgovaca, svoj je biznis preselila na internet.

Prodaja odjeće pokojnika oduvijek je bila tabu, a izolacija je samo pogoršala stvari. Kanitthine live streamove gledala je samo šačica ljudi i jedva da je išta prodala, no srećom, dosjetila se genijalnog marketinškog trika – našminkala se kao živući mrtvac i na taj način prodavala odjeću.

Na tu je ideju došla sasvim slučajno. Naime, jedne večeri nije imala vode pa se nije mogla oprati pa je prekrila lice bijelom bojom zbog čega je izgledala poput duha. Počela je s tim i postepeno nadograđivala look kako bi postala zombi.

Iako je pomislila da bi tako mogla izgubiti sve gledatelje, dogodilo se upravo suprotno. Naime, u samo pet dana njen noćni live stream gledalo je oko 4.000 ljudi, a prodaja joj je naglo skočila. Nije otkrila koliko zarađuje posljednjih dana, no priznala je da je zarada nikad nije bila veća.

Cilj opravdava sredstvo?

Kanittha obično započinje live stream oko 22 sata i radi do 3 ujutro. Iako se takvo radno vrijeme savršeno uklapa u njenu jezivu temu, ne smatra se idealnim vremenskim periodom za online aukcije. Ipak, tisuće ljudi ostaju budni samo kako bi gledali njezinu neobičnu dražbu.

Kada nije zombi koji prodaje odjeću, 40-godišnjakinja većinu vremena provodi u lokalnom hramu gdje svećenici ‘duhovno čiste’ odjeću pokojnika koju ona kasnije prodaje online.

Kanittha nema problema s isprobavanjem takve odjeće za gledatelje jer na taj način prehranjuje obitelj. Očito se drži dobre stare izreke da cilj opravdava sredstvo.

Povratak na Net.hr