ŠOPING NA FACEBOOKU: / Kreće testiranje funkcije mobilne kupnje

Image
Foto: AFP

Bilo je samo pitanje vremena.

13.10.2015.
13:53
AFP
VOYO logo

Prihodi od mobilnog oglašavanja čine čak tri četvrtine Facebookovih ukupnih prihoda, a kompanija ih sada želi dodatno povećati povezivanjem marketinških poruka s mogućnošću kupnje.

"Na Facebooku smo vidjeli da ljudi dolaze na našu platformu kako bi stupili u vezu s prijateljima i obitelji, ali i s proizvodima i brendovima", poručuju iz Facebooka i dodaju:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

"Želimo razvijati rješenja prilagođena pojedinim platformama, koja će ljudima olakšati otkrivanje proizvoda na mobilnim uređajima, a kompanijama povećati promet."

Najpopularnija društvena mreža na svijetu nedavno je uvela novi format oglasa koji ljudima omogućava lakšu kupovinu unutar samo Facebooka, bez potrebe odlaska na vanjske internetske stranice, čime se cijeli postupak oteže i možebitno zaustavlja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Narednih tjedana Facebook će testirati novi odjeljak Trgovina, unutar kojeg će korisnici moći "otkrivati, dijeliti i kupovati" proizvode koje možda traže na drugim lokacijama na toj društvenoj mreži, kao što je News Feed ili Pages.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo