Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ŠOPING NA FACEBOOKU: Kreće testiranje funkcije mobilne kupnje

Bilo je samo pitanje vremena. Društvena mreža Facebook najavila je testiranje funkcije kupnje na svojoj mobilnoj aplikaciji koju namjerava povezati s oglasima i time dodatno povećati prihode u tom segmentu poslovanja.

Prihodi od mobilnog oglašavanja čine čak tri četvrtine Facebookovih ukupnih prihoda, a kompanija ih sada želi dodatno povećati povezivanjem marketinških poruka s mogućnošću kupnje.

“Na Facebooku smo vidjeli da ljudi dolaze na našu platformu kako bi stupili u vezu s prijateljima i obitelji, ali i s proizvodima i brendovima”, poručuju iz Facebooka i dodaju:

“Želimo razvijati rješenja prilagođena pojedinim platformama, koja će ljudima olakšati otkrivanje proizvoda na mobilnim uređajima, a kompanijama povećati promet.”

Najpopularnija društvena mreža na svijetu nedavno je uvela novi format oglasa koji ljudima omogućava lakšu kupovinu unutar samo Facebooka, bez potrebe odlaska na vanjske internetske stranice, čime se cijeli postupak oteže i možebitno zaustavlja.

Narednih tjedana Facebook će testirati novi odjeljak Trgovina, unutar kojeg će korisnici moći “otkrivati, dijeliti i kupovati” proizvode koje možda traže na drugim lokacijama na toj društvenoj mreži, kao što je News Feed ili Pages.

Povratak na Net.hr