Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PROAKTIVAN PRISTUP

ŠTO POŽELJNI POSLODAVCI RADE DRUGAČIJE? Najbolji poslodavci Hrvatske otkrivaju na prvoj konferenciji Employer Branding Zagreb

Konferencija Employer Branding Zagreb: Što poželjni poslodavci čine drugačije? dovodi hrvatske predavače i paneliste koji dolaze od nekih od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj kao što su Foreo, Nanobit, Algebra i Addiko.

Prva Employer branding konferencija progovorit će o izazovima akvizicije digitalnih talenata u 2018. godini uz pomoć domaćih HR stručnjaka. U organizaciji Talent Lyfta, Netokracije i Algebre, konferencija će se održati u srijedu, 21. studenog, u prostorijama zagrebačkog Algebra LAB-a od 17 do 20 sati.

Proativan pristup

Zbog nadolazećih promjena na tržištu u potpunosti se mijenja polje akvizicije talenata te employer branding postaje vruća tema u krugovima ljudskih resursa. Primjerice, Human Capital Institute nedavno je objavio rezultate svog istraživanja u kojima tvrde kako će: “Do 2030. doći do nevjerojatnog manjka talenata od 85 milijuna ljudi u cijelom svijetu, što je ekvivalentno populaciji cijele Njemačke”. Uz to, većina potencijalnih zaposlenika danas istražuje i uspoređuje poslodavce, čitaju o njihovim vrijednostima i prate ih na društvenim mrežama.

Employer branding uključuje proaktivan pristup zapošljavanju talenata u kojem poslodavci kontinuirano rade na svojem brendu kako bi se pozicionirali kao poželjan poslodavac na tržištu rada. No, mnogi od njih i dalje nisu svjesni prednosti employer brandinga, nije im prioritet ili jednostavno ne znaju od kuda krenuti.

Što poželjni poslodavci čine drugačije?

Kako bi jednom zauvijek riješili dileme poput prilagodbe tržištu, preuzimanja inicijative ili kakve informacije pružiti potencijalnim zaposlenicima, konferencija Employer Branding Zagreb: Što poželjni poslodavci čine drugačije? dovodi HR predavače i paneliste iz nekih od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj kao što su Foreo, Nanobit, Algebra i Addiko koji će prenijeti najbolje prakse i savjete za one koji žele početi s vlastitim employer brandingom ili unaprijediti svoje sadašnje procese i strategije.

Raspored konferencije uključuje i prvo javno predstavljanje platforme koja digitalizira rad studenata SpotOne, projekt farmaceutske tvrtke Bayer u suradnji s ENTGom i digitalnim timom EY.

Radionice

U drugom dijelu programa održat će se čak tri paralelne radionice u kojima će stručnjaci Netokracije govoriti o komunikaciji odjela ljudskih resursa i medija, predstavnici TalentLyfta o poboljšanju employer brandinga i customer experiencea, dok će eksperti Algebra LAB-a prezentirati kako učinkovito organizirati složene formate privlačenja i evaluacije kandidata kroz Bootcamp i Tournament.

Sve informacije o konferenciji, kao i obrazac za prijavu, dostupni su na službenoj web stranici Employer Branding Zagreb konferencije, a sve se novosti mogu pratiti na Facebook događaju.

Povratak na Net.hr