PROCURIO DO SADA NEOBJAVLJENI INTERVJU SA SCHUMACHEROM: /

Ovako je govorio veliki Nijemac nekoliko tjedana prije nesreće

Image
Foto: Screenshot

Njegova obitelj objavila je video uoči obljetnice nesreće.

21.11.2018.
19:27
Screenshot
VOYO logo

Na samom kraju godine, točnije 29. prosinca, navršit će se pet godina otkako je slavni pilot Formule 1 Michael Schumacher stradao na skijanju u Meribelu. Obitelj, menadžeri i prijatelji uspjeli su od javnosti sakriti detalje o njegovu zdravstvenom stanju te one rijetko procure u medije.

Image
POTRESNI DETALJI O SCHUMACHERU: /

'Ponekad plače, ne može hodati ni pričati, a troškovi liječenja nadmašili su 20 milijuna funti'

Image
POTRESNI DETALJI O SCHUMACHERU: /

'Ponekad plače, ne može hodati ni pričati, a troškovi liječenja nadmašili su 20 milijuna funti'

"Kad ga stavite u invalidska kolica i okrenete prema prekrasnoj panorami planina s pogledom na jezero, Michael ponekad plače”, riječi su njegovog rođaka koje je nedavno je objavio francuski časopis Paris Match. To su i posljednje informacije o njemu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O karijeri, rivalima, idolima...

Ove srijede pak izašao je intervju koji je Schuamcher dao nekoliko tjedana prije nesreće. Taj razgovor do sada nikada nije bio objavljen. U njemu je veliki Nijemac govorio o karijeri, rivalima, idolima...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otkrio je tako da mu je najemotivniji trenutak u karijeri bio osvajanje prvog naslova za Ferrari, koji je ujedno toj momčadi bio prvi nakon 21 godine.

"Najviše sam respektirao Miku Häkkinena zbog sjajnih bitki koje smo vodili, kao i stabilnog privatnog odnosa", dodao je te je tom prilikom rekao da je Formula 1 vrlo zahtjevna i teška, pogotovo prije kad nije bilo ovoliko tehnologije.

"Idol? Kad sam bio dječak i vozio karting, divio sam se Arytonu Senni i Vincenzu Sospiriju, ali moj pravi idol je bio Toni Schumacher jer je bio sjajan nogometaš", kazao je Schumacher.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ključ uspjeha

Što je ključno za uspjeh u njegovoj karijeri?

"Mislim da je važno imati dvojbe i ne imati previše samopouzdanja, biti skeptičan i tražiti gdje se može napredovati i raditi korake naprijed. Uvijek sam mislio da nisam dovoljno dobar i da moram raditi više", kazao je među ostalim te je usporedio periode iz Renaulta, Ferrarija i Mercedesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za kraj je poručio kako je talent u motosportu, kao i svim sportovima izrazito bitan, ali da se su i druge vještine bitne za postizanje vrhunskih rezultata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo