Verstappen, trostruki svjetski prvak i vozač Red Bulla, i dalje će biti najplaćeniji u F1, s godišnjom plaćom od impozantnih 65 milijuna dolara. Odmah iza njega smjestio se Lewis Hamilton, koji prelaskom u Ferrari osigurava sebi 60 milijuna dolara po sezoni. Na trećem mjestu je Charles Leclerc, koji je nedavno produžio ugovor s Ferrarijem do 2028. godine, s godišnjom plaćom od 34 milijuna dolara.
Fernando Alonso (Aston Martin) i Lando Norris (McLaren) dijele četvrto mjesto, svaki s plaćom od 20 milijuna dolara, dok je Carlos Sainz, koji nije uspio pronaći mjesto u nekoj od vodećih momčadi, smješten na devetoj poziciji, zarađujući 10 milijuna dolara godišnje u Williamsu.
Kao što je to obično slučaj, mlađi vozači i dalje zarađuju puno manje. Kimi Antonelli (Mercedes), Yuki Tsunoda (Racing Bulls) i Gabriel Bortoletto (Kick Sauber) zarađuju po 2 milijuna dolara godišnje, dok se na dnu popisa nalaze Jack Doohan (Alpine) i Isack Hadjar (Racing Bulls), čije plaće variraju između 500.000 i 1 milijun dolara.
Evo kako se plaće vozača raspoređuju:
- Max Verstappen (Red Bull) – 65 milijuna dolara
- Lewis Hamilton (Ferrari) – 60 milijuna dolara
- Charles Leclerc (Ferrari) – 34 milijuna dolara
- Fernando Alonso (Aston Martin) – 20 milijuna dolara
- Lando Norris (McLaren) – 20 milijuna dolara
- Carlos Sainz (Williams) – 10 milijuna dolara
- Pierre Gasly (Alpine) – 10 milijuna dolara
- Alex Albon (Williams) – 8 milijuna dolara
- Nico Hülkenberg (Kick Sauber) – 7 milijuna dolara
- Esteban Ocon (Haas) – 7 milijuna dolara
- Oscar Piastri (McLaren) – 6 milijuna dolara
- Lance Stroll (Aston Martin) – 3 milijuna dolara
- Kimi Antonelli (Mercedes) – 2 milijuna dolara
- Yuki Tsunoda (Racing Bulls) – 2 milijuna dolara
- Gabriel Bortoletto (Kick Sauber) – 2 milijuna dolara
- Liam Lawson (Red Bull) – 1 milijun dolara
- Oliver Bearman (Haas) – 1 milijun dolara
- Jack Doohan (Alpine) – 0.5–1 milijun dolara
- Isack Hadjar (Racing Bulls) – 0.5–1 milijun dolara
S obzirom na ove brojke, jasno je da najpoznatiji vozači u Formuli 1 uživaju izdašne ugovore, dok mlađi vozači tek ulaze u svijet F1 i čekaju prilike koje će im omogućiti da povećaju svoje plaće.
POGLEDAJTE VIDEO: Ludilo u Teksasu