Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

JE LI MOGUĆE?

THE TIMES TVRDI DA IMA DOKUMENTE KOJI DOKAZUJU DA JE KATAR KUPIO SP: A za sve je navodno kriva jedna televizijska kuća

FIFA je već nekoliko puta bila pod istragom zbog dodjeljivanja Svjetskog prvenstva Kataru, a sada je situacija dobila novu dimenziju

Novi veliki skandal potresa krovnu nogometnu organizaciju FIFA-u. Ovoga puta su se našli na udaru engleskog lista The Times koji je objavio dokumente do kojih je došao, a za koje tvrdi da su dokaz melaverzacija i korupcije.

The Times tvrdi da posjeduje dokaze koji pokazuju kako je Katar doslovno kupio domaćinstvo za nadolazeće Svjetsko prvenstvo 2022. godine za ukupno 880 milijuna dolara. Kako pišu, cijeli posao odrađen je preko posrednika, a tu ulogu odigrala je televizijska kuća Al Jazeera koja je u vlasništvu bivšeg katarskog emira, šeika Hamada bin Khalifa Al Thanija.

Za sve je navodno kriva Al Jazeera

Sukladno tome, on je glavni osumnjičeni u cijeloj operaciji. Al Jazeera je 21 dan prije nego što je određeno tko će biti domaćin SP-a 2022. godine kupila od FIFA-e tv-prava na utakmice za 400 milijuna dolara, a to ne bi bilo posebno čudno da švicarski tužitelji nisu pronašli jedan izrazito zanimljiv detalj.

Prema sporazumu koji je FIFA potpisala s Al Jazeeraom, ova televizijska kuća obavezna je platiti još 100 milijuna dolara ako domaćin SP-a bude Katar. Tri tjedna kasnije točno to se i dogodilo, što je značilo da će se isplata dogoditi.

Za sljedeći mjesec ostala je uplata koja je iznosila nešto manje od 400 milijuna eura, a koja je, čudesno, ugovoreno za naplatu tek za tri godine. Tako daće , kada se sve zbroji, Al Jazeera FIFA-i ukupno platiti nešto manje od 900 milijuna američkih dolara samo za tv-prava utakmica Svjetskog prvenstva.

 

Povratak na Net.hr