Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

REPORTAŽA NET.HR-A

MODRA GROZNICA: Navijači spavali u Maksimiru, satima čekaju u redu za karte, razmišlja se i o potezu kakav još nije viđen u gradu

Veliki je interes navijača za povijesnu utakmicu Dinama protiv Spartaka iz Trnave

Zagreb, petak ujutro, 7 sati. Pred maksimirskim blagajnama počeli su se formirati redovi za povijesnu utakmicu protiv Spartaka iz Trnave koja je na rasporedu u četvrtak, 8. studenoga u 21 sat. Grupica navijača, prema naglasku kao da se radi o veseljacima iz Zagorja, započinje pjesmu Dinamu. Red se iz minute u minutu povećavao, a kad su se blagajne otvorile u 10 sati, on je bio skroz do Maksimirske u smjeru Kvatrića, okom mu se nije nazirao kraj.

Tomislav Miletic/PIXSELL

NA POVRŠINU ISPLIVAO DETALJ KOJI NITKO NIJE PRIMIJETIO ZA VRIJEME UTAKMICE: ‘Upravo zato Dinamo igra tako dobro, to je ključ’

Prizori kakvi se, do ove sezone, dugo nisu vidjeli u Zagrebu

Prizori kakvi već dugo nisu viđeni u Zagrebu, do ove sezone! Plavi su apsolutni hit, momčad Nenada Bjelice zarazila je modri navijački puk karakterom i igrama u dosadašnjem dijelu sezone, zapuhali su i neki pozitivni vjetrovi na Maksimiru koji već dugo nisu tu bili. U prvenstvu su vodeći, u Europskoj ligi samo ih bod dijeli od prekida plavog prokletstva starog 48 godina.

U ožujku 1970. Modri su ispali od njemačkog Schalkea u četvrtfinalu Kupa kupova i od tada traje crni niz i noćna mora svima onima kojima je plava boja u krvi. Onima koji nisu s ovih prostora teško je uopće povjerovati u taj podatak.

Prva meč lopta za proljeće u Europi

Zagrebačkim plavima susret sa Spartakom bit će prva meč lopta jer su s pobjedom protiv slovačke momčadi sigurno unutra, vrlo vjerojatno i s osvojenim bodom, ali nitko o bodu ni ne priča nego samo o novoj pobjedi. Modra groznica zahvatila je Zagrepčane koji će napuniti Maksimir tijekom povijesne utakmice…

NIKOLA JURČEVIĆ ZA NET.HR: ‘Bjeličin Dinamo ne gubi glavu i može napraviti i više od samog plasmana u drugu fazu EL, ima pravog match-winnera’

Na platou ispred Zapada sreli smo glasnogovornika kluba Alena Lesičkog koji je rekao kako mu nikad telefoni toliko nisu zvonili. Nadalje, u klubu očekuju kako će ulaznice, prema trenutačnom interesu koji vlada, planuti već danas u pretprodaji i govore kako je interes – ogroman.

Tomislav Miletic/PIXSELL

 

Od početka sezone, posebno to vrijedi za Europu, interes za Dinamove utakmice je velik. Redovi su bili i za Young Boys, interes je vladao i za Fenerbahče, ali kad razgovarate s navijačima o ovoj utakmici, onda tek vidite da je ovo ipak nešto posebno, povijesno…

‘Protiv Young Boysa i Fenera je bilo ljudi za karte, ali ne ovoliko kao sad’

“Čekam u redu za ulaznicu od pola osam ujutro kad redovi nisu bili tako veliki, ali je bilo ljudi. Najviše su se ljudi počeli okupljati oko pola devet. Čekao sam u redu dva i pola sata. U 10 sati se otvorila blagajna, a red je bio skroz do raskrižja na Maksimirskoj. Bio sam i na Fenerbahčeu, i za tu utakmicu vladao je veliki interes, samo tada je i sjever bio otvoren. Protiv Fenera sam po ulaznicu došao u 10 sati i nije bio toliki red za karte, ne kao sad. Bili su redovi i za Young Boyse, ali ne kao sad. Ovo je čudo, čudo. Ovaj dvoboj jako je bitan jer pobjedom imaju osigurano proljeće u Europi koje svi čekamo već 48 godina”, kazao nam je 46-godišnji Mladen, navijač iz Zagreba, koji još nije doživio da gleda svoj Dinamo u Europi na proljeće.

Vidjeli smo u redovima i oko blagajni i starije pratitelje zagrebačkog kluba. Oni su uglavnom čekali u redu za ulaznice za zapad, raspitivali su se i kod vašeg novinara o tome koliko koštaju ulaznice, a kad smo im kazali kako su za zapad dolje ulaznice skuplje nego za istok, poručili su nam:

Tomislav Miletic/PIXSELL

“Nije bitna cijena, bitno je Dinamovo proljeće u Europi”.

Miriše na zimu, a u Zagrebu se smiješe ‘visibabe’

Eto, i dok je jesen u svojem punom jeku, prošli su Svi sveti, već lagano miriše na zimu, u Zagrebu se smiješe “visibabe”. Svi su nabrijani na Dinamo, modri klub postao je fenomen, a na to smo tako dugo čekali.

“Odmah po početku pretprodaje danas, već u samoj najavi, s obzirom na veliki broj poziva i svega koliko je ljudi zvalo, interes za utakmicu je ogroman. Klub radi maksimalne logističke napore da sve zaista prođe u najboljoj mjeri. I sami znate da je kapacitet Maksimira smanjen zbog Uefine kazne i s obzirom na veliku priliku koja nam se pruža u Europi, stadion će biti dupkom pun”, kazao nam je direktor marketinga u Dinamu Tomislav Rukavina i nastavio:

Tomislav Miletic/PIXSELL

 

“U sedam ujutro su se pojavili redovi, tada su došli prvi navijači. Ma sve što ovdje sad vidimo, gledamo, apsolutno veseli. Evo, imam informaciju da su neki tu spavali. Da, Dinamo se vraća na kartu europskog nogometa, tamo gdje mu je realno i mjesto i nakon tih 48 godina ima povijesnu priliku”.

Ozbiljno u Maksimiru razmišljaju o otvaranju fan zone

Inače, s obzirom na to da je interes za utakmicu sa Spartakom velik i premašuje kapacitet stadiona, u Dinamu ozbiljno razmišljaju o otvaranju fan zone u kojoj bi mnogo navijača zajednički, u navijačkoj atmosferi, moglo gledati utakmicu na velikom ekranu. Ona bi bila negdje u krugu stadiona, jedna od mogućih lokacija je i popularni “Pimpek plac”. Naravno, taj potez iziskuje dodatne organizacijske zahvate i dozvole, pa o tome više idućih dana, sve će se znati na vrijeme, poručuju iz kluba.

Ali vrlo je izvjesno da će i oni navijači koji neće imati sreću doći do ulaznice moći gotovo na mjestu događaja čekati Dinamovo europsko proljeće. Dalo se to iščitati i iz izjave Dinamovog direktora marketinga.

‘Nadam se da ćemo fan zonu uspjeti organizirati’

“Zbog velikog interesa razmišljamo da našim navijačima omogućimo zajedničko praćenje i s obzirom na prodaju i rezultate prodaje koje ćemo vidjeti za vrijeme vikenda, našu odluku o fan zoni obznanit ćemo u ponedjeljak, kad ćemo izaći s novim informacijama. Nadam se da ćemo fan zonu uspjeti organizirati. Trebala bi biti oko stadiona, a nešto ćemo prirediti i unutar njega, neki dodatni sadržaj za ljude koji će doći na utakmicu, tako da ih privučemo da dođu na stadion što ranije”, rekao je Rukavina.

Saznali smo i to da Dinamo bilježi rekordnu prodaju dresova. U 2018. godini prodano ih je više od 4000. “U odnosu na godinu ranije to je višestruko povećanje prodaje i prihoda od prodaje dresova, dakle marketinških sadržaja kluba”, govori nam Rukavina.

“Ovo je upravo nevjerojatno. Ideja, žar i emocija s kojom ljudi dolaze kod nas, ne samo građani Zagreba nego i turisti koji dolaze kod nas sve više i više, to su fascinantne brojke što se tiče prodaje dresova i svega drugog”, zaključio je Tomislav Rukavina.


Povratak na Net.hr