Specijalizirani njemački časopis Auto motor und Sport navodi kako je Bianchijeva glava, u trenutku udara u dizalicu koja je izvlačila Sutilov bolid sa staze Suzuka, pretrpjela silu od 254 G.
Kao da automobil bacite s 48 metara
U fizici, to predstavlja težinu glave i kacige pomnoženu s 254, što na kraju daje udarac od 1397 kilograma u glavu. Francuz se u dizalicu sjurio brzinom od 126 km/h.
“To je sila jednaka onoj pada automobila s 48 metara", izjavio je Andy Mellor, istražitelj nesreća Svjetske automobilske federacije.
Od prošle sezone, vozači u slušalicama imaju senzore koji otkrivaju podatke o G silama koje trpe za vrijeme utrka.
Za FIA-ine propise umro je 255 prekasno
Iako je Bianchijev slučaj prvi smrtni u Formuli 1 nakon 1994. i pogibije Ayrtona Senne, za Svjetski automobilistički savez (FIA) to nije fatalna nesreća. Bianchi je preminuo poslije 285 dana u komi, a FIA u tu klasifikaciju uzima one slučajeve u kojima vozač umre najkasnije 30 dana nakon nesreće.