banner

PREŽIVIO TEŠKU NESREĆU

GROSJEAN OTKRIO ŠTO GA JE SPASILO: ‘Nisam bio za njegovo uvođenje, ali sad mislim da je to najveća stvar koju smo uveli Formulu 1’

Prije nekoliko godina kritički je govorio o njegovom uvođenju

Svjetski prvak Britanac Lewis Hamilton pobjednik je Velike Nagrade Bahreina koju je obilježila jedna od najtežih nesreća u Formuli 1 posljednjih godina. VN Bahreina prekinuta je u prvom krugu zbog teške nesreće pilota Haasa Francuza Romaina Grosjeana. Francuz je u trećem zavoju nakon kontakta Danilom Kvjatom izgubio kontrolu nad bolidom zabivši se u ogradu pri čemu je bolid eksplodirao i prepolovio se.

Srećom, nekako je izašao iz bolida i putem radija potvrdio da je dobro prije nego što je ušao u kola hitne pomoći kako bi ga pregledali kako zahtijeva protokol.

[VIDEO] KAKO JE GROSJEAN UOPĆE PREŽIVIO 27 SEKUNDI PAKLA? ‘Nikada ranije nismo vidjeli ovakav prizor… Vizir mu je bio rastopljen’

Oglasio se na društvenim mrežama

Motorsport je samo za dlaku izbjegao tragediju, a moderni sustavi sigurnosti spasili su život francuskom pilotu. Nekoliko sati nakon nesreće putem društvenih mreža oglasio se Francuz te je otkrio što mu je spasilo život.

“Pozdrav svima, samo vam želim reći da sam dobro. Zapravo u stvari, skoro sam dobro. Hvala vam na porukama i posebno hvala osoblju na stazi i u bolnici. Nisam bio za ‘halo’ prije nekoliko godina, ali sad mislim da je to najveća stvar koju smo uveli u Formulu 1 i bez toga danas ne bih razgovarao s vama. Nadam se da ću vam uskoro moći pisati poruke prstima te vas tako obavijestiti što se događa i kako sam”, kazao je Grosjean.

Halo uređaj uveden je službeno 2018. godine. Riječ je o uređaju koji služi za zaštitu glave, koji se nalazi iznad glave vozača. Podsjetimo što je 2017. Francuz govorio o njemu.

Tužan dan za Formulu

“Osobno, mislim da je to tužan dan za Formulu 1, dan kad su objavili da ćemo koristiti halo,” rekao je svojevremeno Grosjean.

“Još uvijek sam protiv toga i ne mislim da mu je mjesto u Formulu 1. Kao član i direktor GPDA [Udruga vozača Velikih Nagrada] i vozač, moram zahvaliti FIA-i za sva istraživanja jer su istraživanja bila prilično ozbiljna, a halo je snažan uređaj u brojnim slučajevima. Ali postoje i situacije u kojima može pogoršati stvar, što mi se ne sviđa, i ima nekoliko problema na koje nismo mislili. Vidjeti svjetla na startu, to nitko nije probao, a svjetla su uvijek drukčije postavljena. Vidjeti zastave sa strane, stvari poput toga. GPDA neće govoriti FIA-i što da radi, a što ne po pitanju sigurnosti. Ali mi ne podupiremo halo, nego činjenicu da FIA bolide pokušava učiniti sigurnijima. Ne želimo zaustaviti sigurnosna istraživanja jer je to sjajno, a od 1995. evolucija je bila sjajna. Ali nadamo se da ćemo pronaći bolja rješenja od onoga što imamo sada. Pretpostavljam da se na sve naviknete, ali nadam se da neće biti tako loše kao u Brazilu jer mi je bilo prilično loše. Pokušavate se usredotočiti na nešto što je stalno ispred vas, u sredini…ne znam, oči su mi se spajale, bilo je čudno.”

Povratak na Net.hr