Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Zvijezda

Istraživanje Ipsosa potvrđuje vodeću poziciju Zvijezde na tržištu

U TOP 12 najsnažnijih brandova u Hrvatskoj pet je Zvijezdinih

S čak pet brendova u TOP 12, Zvijezda je najsnažniji brand u Hrvatskoj. Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa – BRANDpuls*.

Najsnažniji je brand Zvijezdino suncokretovo ulje koje je i u ovom valu na prvom mjestu čime je potvrđeno kako je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brand i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.

Ostali Zvijezdini brandovi popeli su se na ljestvici prema gore. Tako je Zvijezda majoneza sa četvrtog  mjesta došla na treće, tvrdi margarin s osmog na šesto mjesto, Zvijezda ketchup s jedanaestog na osmo mjesto, a sa četrnaestog na dvanaesto mjesto došao je Margo.

– Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo, izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus.

Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 1. val 2019.
*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.

Povratak na Net.hr