Digitalnim naljepnicama do novih Zdravoljubaca

Image

Zdravoljupci su se vratili u Konzum! I ove godine imaju važnu misiju – nastaviti podizati svijest djece i mladih, ali i odraslih, o značaju redovite konzumacije voća i povrća.

22.8.2019.
13:25
VOYO logo

Nove Zdravoljupce i ove godine kući mogu ponijeti svi Konzumovi kupci koji će ih sakupljanjem naljepnica moći kupiti po promotivnim cijenama, a velika je novost mogućnost zasebnog digitalnog sakupljanja naljepnica putem aplikacije za pametne telefone. U aplikaciji korisnik u svakom trenutku ima uvid u količinu sakupljenih naljepnica, kao i sve informacije o novim likovima, a dostupna je za operacijske sustave iOS i Android.

Digitalna ili tiskana naljepnica dobiva se za svakih potrošenih 50 kuna u bilo kojem Konzumu do 30. listopada, a potom je do 10. studenog moguće kupiti omiljenog plišanca po cijeni od 50 kuna uz 20 sakupljenih naljepnica, odnosno po cijeni od 10 kuna uz 40 sakupljenih naljepnica. Svaki će tjedan kupnja jedne vrste voća i povrća, ali i drugih proizvoda iz Konzumovog asortimana, donositi dodatne naljepnice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zdravoljupci su najpopularniji i najuspješniji Konzumov program vjernosti, a o velikom uspjehu kampanje koja se prošle godine provodila i na tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedočili su i brojni pozitivni komentari roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz Zdravoljupce zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela. Tijekom i neposredno nakon kampanje Konzum je zabilježio porast prodaje posebno označenog voća i povrća za 10 do 15 posto, a tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca rasla je i za 40 posto. Zdravoljupci su tijekom kampanje bili najpretraživaniji pojam na Youtubeu te je prošlogodišnji spot do danas zabilježio preko 6,6 milijuna pregleda.

Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a izvrsni rezultati kampanje omogućili su Konzumu i donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mališani će i ove godine kroz igru s plišanim igračkama, šaljive i informativne sadržaje i recepte na web straniciKonzuma te zabavno-edukativnim druženjima u Konzumovim prodavaonicama učiti o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način.

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=ciTrCccCACuWqocccuDyVMcQ7O7YcdAQTHlcJdlDtoT.q7/fastid=beplvvakdrsmxwesrpxzvirkxrom/stparam=ohfomnpjei/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo