Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Image
14.2.2019.
17:33
VOYO logo

14. veljače 2019. godine – Trgovački lanac Lidl Hrvatska poznat je po tome da podržava rad udruga I institucija koje se bave stvaranjem bolje zajednice, ali i po svojoj sustavnoj potpori domaćim proizvođačima putem plasmana njihovih proizvoda kroz Lidlov brend Okusi zavičaja

U toj je misiji prepoznao istinske junake: Hrvatsku gorsku službu spašavanja, kao svog novog partnera. Ovim partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

Image
Image

„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS a dok su na zadatku“ – istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju komunikaciju utkati dozu humora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo