Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

promo

Kolekcija LINK By Ogi Antunac jesen-zima 2019-2020 spremna za inozemno predstavljanje

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka

”Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji; kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovog puta.” – započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.

U kolekciji se pojavljuje svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ”cool jaknama”.

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.

Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta odlučila za tehniku digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.

Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look book-a.

Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču image-a branda.

Povratak na Net.hr