COOLINARIKA POSTALA NAJVEĆA HRVATSKA FACEBOOK STRANICA U SEGMENTU HRANE / COOLINARIKA POSTALA NAJVEĆA HRVATSKA FACEBOOK STRANICA U SEGMENTU HRANE

Image
4.3.2016.
11:22
VOYO logo

U manje od 10 mjeseci postojanja Coolinarika je zauzela vodeću poziciju u području hrane na Facebooku

Coolinarika je na društvenoj mreži Facebook postala prvi i vodeći brand u prehrambenom segmentu. U samo deset mjeseci postojanja najmlađa stranica u "food" društvenom eteru dosegnula je impozantnu brojku od čak 222.000 fanova. Ona je najbrže rastući brand i najbrže rastuća stranica u industriji, a Podravka s ovim uspjehom Coolinarike broji čak tri svoje stranice među top pet u 'food' industriji*.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otkad je prije 10 mjeseci pokrenut službeni profil Coolinarike na Facebooku, iz mjeseca u mjesec on bilježi konstantan rast, a trenutno ostvaruje i svoj vrhunac. Brojka od čak 222.000 fanova rezultat je kreiranja kvalitetnog i korisnog sadržaja namijenjenog već dugogodišnjim korisnicima Coolinarike, ali prije svega mlađoj publici željnoj izazova.

Uz ležeran i opušten ton komunikacije, zabavne te pravovremene objave, Facebook stranica Coolinarike postala je još jedan kanal putem kojeg Podravka može dvosmjerno komunicirati s potrošačima. Važan sastojak fantastičnog rezultata konstantno je unapređivanje i poboljšanje sadržaja, a dokaz tomu je projekt Cool videorecepata u kratkoj formi koji svakim danom bilježi sve veću popularnost među fanovima Coolinarike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U vremenu kada se život odvija na društvenim mrežama, drago nam je da je kvalitetan sadržaj Coolinarike i dalje mjesto kojem se naše kuharice i kuhari, amateri i profesionalci, mladi i stari,_ iz svih zemalja regije, vjerno vraćaju kako bi s nama podijelili svoja nova gastro otkrića ili potražili inspiraciju za neke svoje buduće kulinarske izazove. Podravka i Coolinarika su ovim rezultatom potvrdile svoju titulu predvodnica kad su moderno kulinarstvo i internetski trendovi u pitanju" rekla je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Zanimljivim sadržajem u kojem caruje hrana Coolinarika je okupila i preko 8.000 pratitelja na svom Instagram profilu @Coolinarika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uspjesima Podravke pridružujemo i onaj na Coolinarika Viber Public Chatu, prvom takvom kanalu u Hrvatskoj. Putem njega svi ljubitelji hrane, zabave i druženja mogu pratiti novitete iz Podravkinog bogatog asortimana proizvoda te sudjelovati u brojnim kulinarskim pričama korisnika Coolinarike. Novi kanal privukao je preko 13.000 pratitelja, a njihov broj raste iz dana u dan.

Više od 3,5 milijuna zadovoljnih korisnika mjesečno

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Web Coolinarike mjesečno posjeti više od 3,5 milijuna ljudi, koji pregledaju čak 57 milijuna stranica. Coolinarika ima više od 146.000 registriranih korisnika diljem regije te je jedna od najposjećenijih web stranica. U Hrvatskoj, prema Gemius Audience istraživanju za siječanj, Coolinarika je na 10. mjestu najposjećenijih web stranica te na 15. mjestu u susjednoj Srbiji. U bazi Coolinarike može se pronaći više od 160 tisuća recepata, i ona se svakodnevno povećava.

fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo