Klaus Kobjoll gostuje u Opatiji

U četvrtak 31. ožujka u Opatiji će u Grand hotelu '4 opatijska cvijeta', održati cjelodnevni seminar Klaus Kobjoll, jedan od najboljih i najnagrađivanijih njemačkih hotelijera i poduzetnika.

16.2.2011.
12:25
VOYO logo

Klaus Kobjoll vlasnik je hotela Schindlerhof, u malom njemačkom mjestu Boxdorf kraj Nurnberga. Hotel je osam puta proglašen najboljim njemačkim kongresnim hotelom, dobitnik je niza nagrada za kvalitetu, a Kobjoll je proglašen i najboljim njemačkim i europskim poslodavcem. Danas je i jedan od najpriznatijih europskih predavača, koji je samo prošle godine održao više od 150 seminara, a slušalo ga je više od milijun ljudi.

Tijekom 40 godišnje uspješne karijere, bio je vlasnik 12 ugostiteljskih objekata, a na seminaru prenosi upravo svoja iskustva. Dobre i loše poteze, odnose s bankama i zaposlenima, motivaciju, krizu, investicije, oslanjanje na instinkte, inovacije, te u najvećoj mjeri ono što je u svojem objektu doveo do savršenstva, a to je usluga više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povećanje kvalitete usluge ne mora značiti i velika ulaganja, može biti riječ samo o detaljima kao što su dobrodošlica s čašom šampanjca, vremenska prognoza za dane tijekom kojih će gost boraviti u hotelu odložena na jastuk i slično", ističe često Kobjoll. Kao najbolji njemački poslodavac, za što je također više puta nagrađivan, smatra i da se odnosi sa zaposlenicima moraju njegovati jer ako zaposlenik nije zadovoljan, neće biti ni gost a time ni poslodavac. Zaposlenike, navodi u svojim predavanjima, treba stalno motivirati, međutim važno je znati i odabrati prave i kvalitetne ljude. Njegovi zaposlenici prolaze niz provjera prije nego što postanu dio tima a to mogu samo oni najbolji.

Posljednjih godina u hotelijerstvu, mišljenja je Kobjoll, veliki uspjeh postižu i oni koji se usko specijaliziraju. On se, primjerice, orijentira na kongresni turizam – u svoj hotel prima samo poslovne ljude i u tome je, pokazuju brojne nagrade, najbolji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Destinacija više ne igra glavnu ulogu jer prirodne ljepote imaju svi. Ljudi se danas na neko mjesto vraćaju zbog zadovoljstva uslugom i atmosfere nekog prostora. Zato, zaboravite što o vašem hotelu govore profesionalci ili kolege, najvažnije je što o njemu misle gosti jer će s vremenom, hotel postati glavno odredište putnika a ne destinacija", poručuje.

Na seminaru Klausa Kobjolla u Opatiji dobrodošli su svi, a najviše je namijenjen turističkim djelatnicima, odnosno hotelskim menadžerima, vlasnicima malih obiteljskih hotela, restoraterima, vlasnicima i zaposlenima u turističkim agencijama, direktorima turističkih zajednica, menadžerima u marinama i nacionalnim parkovima te svima koji su uključeni u poduzetničke aktivnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zainteresirani za posjet cjelodnevnom interaktivnom seminaru, kompletan program te cijenu kotizacije mogu pronaći na internet stranici www.klauskobjolluopatiji.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo