SNAŽAN RAZVOJ FRUCTALA U REGIJI - / investicije u 2018. godini vrijedne više od 1,8 milijuna eura

Image
15.2.2019.
16:15
VOYO logo

Kompanija Fructal koja od 2011. godine uspješno posluje u okviru Nectar grupe, najavila je daljnje širenje poslovanja u regiji. Nectarova akvizicija Fructala jedna je od rijetkih direktnih investicija iz Srbije u Sloveniju, a s obzirom na vrijednost od 50 milijuna eura, jedna je od najvećih. Akvizicijom Fructala kompanija Nectar uspješno je integrirala nekada najveću i na neki način ikonu brandova u bivšoj Jugoslaviji i nastavila je investirati u razvoj kroz brojne inovacije i investicije u nove tehnologije, kao i u razvoj novih tržišta.

Fructal danas izuzetno uspješno posluje s brojnim prepoznatljivim brandovima u regiji. U Sloveniji je apsolutni lider u sokovima s tržišnim udjelom od 41%, bilježi rast na tržištima ex Yu regije i zajedno s Nectarom lider je u regiji sa 22% tržišnog udjela. Prema Valicon listi najjačih brandova, u kombinaciji Nectar Fructal je 8. najjači brand u regiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To postiže sa stalnim inovacijama i godišnje na tržište uvede preko 100 novih proizvoda, s čime su povezane investicije u opremu, koje su u 2018. godini iznosile 1,8 milijuna EUR. Kompanija Fructal sa preko 20 brandova ostvaruje godišnji promet od 46 milijuna eura i bilježi konstantan rast prihoda u odnosu na predhodne godine. Fructal raspolaže proizvodnim kapacitetima u Ajdovščini i Kamniku u Sloveniji, ali i u Skoplju u Makedoniji.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kao lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova u Jugoistočnoj Europi kompanija Nectar je nakon akvizicije Fructala uložila značajna sredstva u njegov daljnji razvoj i širenje u regiji, ali i izvan ex-Yu granica i na prekoocenska tržišta. Danas Fructal i Nectar zajedno izvoze na preko 60 tržišta, a uspješnim nastupom na međunarodnom SIAL sajmu u Parizu, otvorena su vrata ekspanziji kompanije na nova tržišta poput Kine, Gruzije i Libije. Kompanija je najavila i nastup na predstojećem najvećem međunarodnom sajmu Gulfood u Dubaiju s ciljem otvaranja novih dalekih tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog odličnih rezultata nezavisna analitička kuća Bisnode (koja je partner bonitetne kuće Dun & Bradstreet) na osnovu izvrsnosti i uspješnosti poslovanja Fructalu dodijelila je europski certifikat – najvišu ocjenu bonitetne izvrsnosti AAA i rangirala Fructal među 1,6% poslovnih subjekata u Sloveniji, koji dostižu standard zlata poslovne izvrsnosti.

Image
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo